ورزشی

دبیر هیئت سه گانه خراسان رضوی؛ مسابقات قهرمانی باشگاههای استان جام ساحل سر فریمان برگزار خواهد شد

کد خبر : 17046

رشته سه گانه یکی از رشته های پر هیجان و مفرحیست که فریمان و منطقه تفریحی ساحل سر بهترین قابلیت برای میزبانی این مسابقات را دارد.

مسابقات قهرمانی باشگاههای استان جام ساحل سر فریمان برگزار خواهد شد. به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش سه گانه خراسان رضوی، سید مجتبی جاودانی با اعلام این خبر افزود: مسابقات قهرمانی باشگاههای استان در چهار رده سنی نونهالان نوجوانان جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهر تاریخی و زیبای فریمان و با حمایت منطقه گردشگری تفریحی ساحل سر در اواخر مرداد ماه برگزار خواهد شد.
جاودانی افزود تحول رو به رشد و مثبتی در رشته سه گانه خراسان رضوی در سال قبل رخ داده است که در صدد خواهیم بود هیات سه گانه خراسان رضوی را به عنوان یکی از برترین هیاتهای کشور در سال ٩٧ معرفی نماییم.

علی اکبر صیامی رئیس اداره ورزش و جوانان فریمان در حاشیه جلسه ای که به جهت برسی مسایل فنی و موارد مرتبط با میزبانی مسابقات سه گانه در فریمان و با حضور اعضای هیات سه گانه استان خراسان رضوی و همچنین همکاران محترم اداره ورزش و جوانان فریمان برگزار گردید ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این رقابتها گفت:
رشته سه گانه یکی از رشته های پر هیجان و مفرحیست که فریمان و منطقه تفریحی ساحل سر بهترین قابلیت برای میزبانی این مسابقات را با مساعدت شهرداری، هلال احمر،اورژانس،آتشنشانی و دیگر سازمانها دارد.
وی با بیان این مطلب که برنامه ریزی مسابقات امسال برای مسابقات استانی میباشد افزود در صورت برگزاری مطلوب این رقابتها آمادگی برگزاری مسابقات سه گانه را به صورت کشوری و حتی بین المللی به جهت شناساندن این رشته ورزشی مهیج و همچنین معرفی شهر زیبا و تاریخی فریمان را خواهیم داشت.
احمد موحد رئیس هیات سه گانه مشهد و مسئول فنی این دوره از رقابتها هم اظهار کرد، این مسابقات برای مرتبه اول در استان خراسان رضوی و برای نخستین بار با این کیفیت(دوچرخه کوهستان) در سطح کشور برگزار خواهد شد
مسافت رقابت شنا ٢۰۰ متر ، مسافت دوچرخه ۱۵ کیلومتر و مسافت دومیدانی ٣ کیلومتر و در مسیر تونل سبز و باصفای سد فریمان جهت برگزاری پیشبینی گردیده است .
در پایان این جلسه از مسیر برگزاری مسابقه به صورت میدانی و تخصصی بازدید به عمل آمد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن