اجتماعی

کشف بیش از ۳۶ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای خراسان رضوی

کد خبر : 17036

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف مقادیری مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار “جان‌نثار” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان ، مرزبانان این استان طی دو عملیات جداگانه و با اشرافیت اطلاعاتی موفق به کشف بیش از ۳۶ کیلوگرم مواد مخدر شدند.
وی در ادامه تصریح کرد: مرزبانان این فرماندهی در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور هنگ تایباد، در حین کنترل خودروهای خروجی به یکدستگاه خودروی تریلی مشکوک و در بازرسی از آن موفق شدند ۱۵ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین فشرده را که بطرز ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف نمایند.
سردار “جان‌نثار” همچنین افزود: مامورین این فرماندهی  با اشرافیت اطلاعاتی محموله ای از مواد مخدر را که توسط قاچاقچیان در حال انتقال بهداخل کشور بود را در عملیاتی مشترک با مامورین خراسان جنوبی شامل ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک  را شناسایی و کشف نمودند.
وی همچنین گفت: در این راستا دو قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردید.
فرمانده مرزبانی استان در پایان خاطر نشان کرد: مرزبانان سرزمین خورشید با توکل بر پیشگاه الهی در راه مقابله با قاچاق مواد مخدر و ورود افراد بیگانه به طور جدی در شبانه روز تلاش می نمایند تا نظم و امنیت را در سطح جامعه برای مردم به ارمغان آورند و همچون گذشته سدی محکم در برابر نفوذ قاچاقچیان هستند

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن