اخبار مهمورزشی

برگزاری دومین دوره جشنواره کشوری بازی‌های روستایی به میزبانی مشهد

کد خبر : 17033

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور با اشاره به برپایی جشنواره بازی های روستایی توسط اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، این گونه مراسم را گامی در راستای احیای هویت روستاها و روستاییان برشمرد.

به گزارش صبح مشهد، دکتر ابوالفضل رضوی در حاشیه برگزاری شورای اداری استان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهارکرد: جشنواره بازی های روستایی، حرکت قابل تقدیری است که توسط وزارت ورزش و جوانان در حال پیگیری است و برکات زیادی را می تواند در روستاهای کشور از خود برجای گذارد.

وی در واکنش به سوالی در خصوص حمایت معنوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور و حمایت مادی بخش خصوصی از این جشنواره تصریح کرد: روستاها به عنوان مراکز تولیدی کشور، نقش به سزایی در توسعه استان های مختلف دارند و در ای زمینه باید با حمایت آن ها در عرصه های مختلف، مسیر مهاجرت معکوس را برای آن ها باز کرد.

دومین جشنواره بازی های روستایی کشور به همت اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و با حمایت معنوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور و حمایت مادی بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

این جشنواره با همکاری فدراسیون ورزش روستایی وبازی‌های بومی و محلی با حضور تمامی قومیت‌ها و اقشار کشور از ۲۹ مرداد تا سوم شهریورماه به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن