اجتماعیاخبار مهماستانی

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش مطرح کرد؛ هدف از طرح پیوند آسمانی، بهبود معیشت و ارتقای منزلت کارکنان ارتش است

کد خبر : 16990

مراسم ازدواج ۱۴۰ نفر از کارکنان و فرزندان کارکنان نیروی زمینی ارتش روز چهارشنبه همزمان با سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) در مشهد برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در این مراسم گفت: هدف از طرح پیوند آسمانی، بهبود معیشت و ارتقای منزلت کارکنان این نیرو و تشویق به ازدواج آسان، ساده و کم هزینه است.
امیر سرتیپ علی جهانشاهی افزود: ۲۸ طرح مختلف برای این منظور تدوین شده که هشت طرح آن با همکاری بنیاد اکرام نیروی زمینی ارتش است.
رئیس بنیاد اکرام نیروی زمینی ارتش نیز در این مراسم گفت: در یک سال فعالیت این بنیاد یک هزار و ۶۷۰ نفر از
کارکنان و فرزندان کارکنان این نیرو ازدواج کرده اند.
امیر سرتیپ دوم مظفر میرزابیگی افزود: هشت طرح برای ارتقای منزلت و معیشت کارکنان نیروی زمینی ارتش به وسیله بنیاد اکرام انجام می شود و در یک سال اخیر دست کم ۷۰۰ میلیارد ریال برای هشت طرح مختلف در زمینه پزشکی، مسکن، پیوند آسمانی و هدیه های آسمانی هزینه شده است.

 آغاز ساخت ۴۶۴ واحد منزل سازمانی
در این مراسم ساخت ۴۶۴ واحد مسکونی سازمانی ارتش نیز آغاز شد.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در این مراسم گفت: مشهد از نظر نسبت تعداد واحد سازمانی به تعداد نیروی مستقر، جزو استانهای کم برخوردار است به همین علت ساخت هفت هزار واحد سازمانی در کشور از مشهد آغاز شد.
امیر سرتیپ علی جهانشاهی با بیان اینکه واحد های مزبور از طریق تهاتر ساخته می شود افزود: بر این اساس قرار است ۴۶۴ واحد نیز طی ۲ سال در مشهد ساخته شود

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن