دانش و فناوریشهر هوشمند

معرفی شهرداری مشهد به عنوان اولین شهرداری الکترونیک کشور

کد خبر : 16828

به دنبال این هستیم که با برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌هایی، ضریب نفوذ و استفاده از خدمات الکترونیک را درمیان شهروندان افزایش دهیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد مقدس گفت: به دنبال آن هستیم ۱۳۰-۱۴۰خدمت را در شهرداری به صورت الکترونیک ارائه دهیم و در این مسیر آذرماه از شهرداری مشهد به عنوان اولین شهرداری الکترونیک کشور رونمایی خواهد شد تا شهروندان بدون مراجعه به شهرداری به صورت الکترونیکی کارهای خود را انجام دهند.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، شهریار آل شیخ صبح امروز در بازدید تقی‌زاده خامسی، شهردار مشهد مقدس از سازمان فاوای شهرداری با بیان اینکه در حال حاضرارائه تعدادی از خدمات شهرداری مشهد از طریق الکترونیک فراهم است، اظهارکرد: اما متاسفانه مردم از این سیستم کمتر استفاده می کنند و ضریب نفوذ آن کم است.
وی اضافه کرد: برهمین اساس به دنبال این هستیم که با برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌هایی، ضریب نفوذ و استفاده از خدمات الکترونیک را درمیان شهروندان افزایش دهیم.
وی تصریح کرد: درنظر داریم لایحه مشوق استفاده از خدمات الکترونیک را به شورای اسلامی شهر ارائه دهیم تا در صورت تصویب افرادی که از طریق سامانه‌های الکترونیک شهرداری مشهد کارهای خود را انجام دهند شامل تخفیف‌هایی شوند تا به این ترتیب ضریب نفوذ و استفاده شهروندان از سامانه الکترونیک افزایش پیدا کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن