زندگیشهری

بیست ویکمین نمایشگاه صنعت ساختمان در مشهدافتتاح شد

کد خبر : 16652

بیست ویکمین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع گرمایشی و سرمایشی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی و دیگر مسوولان استانی در مشهد افتتاح شد.
به گزارش صبح مشهد، علیرضا هوشنگ نژاد در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور ۲۵۰ شرکت در ۱۰۰۰ غرفه فعالیت خود را آغاز کرد.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به این که هیچ سالن و غرفه ای در این دوره از نمایشگاه ها خالی نمانده است تصریح کرد: در حالی که وضعیت بازار کار در حال رکود است اما خوشبختانه استقبال خوبی از این نمایشگاه صورت گرفت.
وی با بیان این که شرکت کنندگان در این دوره از نمایشگاه ها آخرین دستاوردهای و تجهیزات خود را به نمایش می گذارند، خاطر نشان کرد: در روز دوم برگزاری نمایشگاه نخستین سمینار تخصصی ساختمان با حضور اساتید کشوری در این زمینه برگزار می شود.
وی با اشاره به این که در حال حاضر ۱۱ هزار متر مربع ظرفیت مفید غرفه ای نمایشگاه بین المللی اشغال شده است، یادآور شد: بیست و یکمین نمایشگاه ساختمان و صنایع گرمایشی و سرمایشی از ۲۹ خرداد تا دوم تیرماه ادامه دارد و همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید عموم آزاد است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن