اجتماعی

به میزبانی قرارگاه شمال شرق نزاجا؛ جلسه مدیریت بحران استان در مشهد برگزار شد

کد خبر : 16614

جلسه مدیریت بحران استان به میزبانی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا در این جلسه که با حضور مدیرکل بحران استان خراسان رضوی ، اورژانس و جمعیت هلال احمر استان برگزار شد، امیر سرتیپ ٢ ستاد رضا آذریان با بیان اینکه یگانهای متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش در هر شرایط بحرانی کشور آماده هستند گفت:
یگان های متحرک هجومی ارتش از آموزش و آمادگی کامل برخوردار هستند.
ارشد نظامی آجا در منطقه شمال شرق نزاجا گفت:‌ در ارتش ظرفیت‌های مختلفی داریم که در زلزله کرمانشاه ارتش با تدابیر فرماندهی نیروی زمینی ارتش در ساعات اولیه حادثه در حال کمک‌رسانی به مردم بودیم و از تمام توان خود برای امداد رسانی استفاده کردیم.
سرتیپ ٢ آذریان افزود :‌ در قرارگاه منطقه ای شمال شرق یک تیپ بحران تشکیل داده ایم که این یگان در هر لحظه و در هر شرایطی آمادگی خدمت رسانی و کمک به هموطنان خود را دارد.
وی هدف از تشکیل این جلسه را هماهنگی بیشتر ارتش و ستاد مدیریت بحران استان، هلال احمر جهت کمک رسانی بهتر در کمترین زمان ممکن برشمرد.
دکتر شایان فر مدیر کل ستاد بحران استان خراسان رضوی نظم ارتش در امور مدیریت بحران کشور را ستود و گفت:
سیاستگزاری در زمینه مدیریت بحران استان،‌ ایجاد هماهنگی فی مابین دستگاه های متخلف در امر مدیریت بحران،‌ نظارت بر فعالیت دستگاههای اجرایی و به کارگیری امکانات را از وظایف شورای هماهنگی این مدیریت ‌ذکر کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن