استانیاقتصادیزندگی

در هفدهمین جشن گلریزان صورت گرفت؛ کمک یک میلیارد و یکصد میلیون ریالی بانک صادرات خراسان رضوی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

کد خبر : 16555

زارعی مدیر امور شعب بانک صادرات خراسان رضوی در هفدهمین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که شب گذشته با حضور استاندار، رییس کل دادگستری خراسان رضوی، معاون سیاسی، اجتماعی امنیتی استاندار و تعداد زیادی از خیران برگزار شد، شرکت کرد.

به گزارش صبح مشهد، مدیر امور شعب بانک صادرات استان با حضور در این مراسم، یک میلیارد و یکصد میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کرد.
این آیین که هر ساله و در ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و مغفرت، خیران و نیک‌اندیشان به همت ستاد دیه خراسان رضوی در جشنی با عنوان گلریزان، گردهم می‌آیند تا با کمک‌های اهدایی خود موجبات آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم و خانواده‌هایی را در آستانه عید فطر از اندوه نبود عزیزشان رها کرده و شادی را به این خانواده‌ها هدیه کنند.
مدیر عامل ستادِ دیه استان نیز شب گذشته در این مراسم گفت: از ابتدای امسال تا کنون با کمک خیران ۲۱۸ زندانی جرایم غیر عمد با بدهیِ سیزده میلیارد تومان به آغوش خانواده هایشان برگشته اند.

جواد غفاریان قدیر زاده طوسی افزود: پارسال نیز به کمکِ خیران  و تسهیلاتِ ستاد دیه  خراسان رضوی هزار و چهل زندانی  جرایم غیر عمد با بدهی ۴۵ میلیارد تومان آزاد شدند.

وی گفت: در سه سال گذشته، خراسان رضوی بیشترین زندانی جرایم غیر عمد را با کمک خیران و نیکوکاران از بند آزاد کرده است.
گفتنی است، در مراسم جشن گلریزان خراسان رضوی، امسال ۳ میلیاردو ۳۵۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد  جمع آوری شد، همچنین بیش از ۸۰۰ زندانی جرایم غیر عمد در زندانهای خراسان رضوی چشم  به راه خیران هستند.

یک میلیارد و یکصد میلیون ریال  کمک کارکنان شاغل بانک صادرات خراسان رضوی

همچنین در حرکتی خود جوش وخداپسندانه کارکنان صدیق ، قدرشناس و ولایتمدار بانک صادرات خراسان رضوی با هدف کمک به آزادی زندانیان نیازمند مالی جرائم غیر عمد موجب شد، در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان و درآستانه عیدسعید فطرتعداد ۱۲ نفر از زندانیان نیازمند و آبرومند دیه وسایر محکومیت های مالی غیرعمد زندان های خراسان رضوی به آغوش خانواده های خود برگردند.

در این مراسم، محمدحسین زارعی مدیر شعب خراسان رضوی به اتفاق معاونین استان ، رییس حوزه حراست و رییس روابط عمومی در هفدهمین جشن گلریزان (مراسم کمک به آزادی زندانیان نیازمندمالی جرائم غیر عمد) شرکت نمودند.
به گزارش صبح مشهد،  محمدحسین زارعی مدیرشعب خراسان رضوی گفت : بانک صادرات خراسان رضوی در راستای رسالت اجتماعی با هماهنگی ستاد دیه  در سال ۹۶ مبلغ    ۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۲۳   ریال تسهیلات قرض الحسنه به زندانیان معسر تخصیص نموده است. وی ادامه داد : بانک صادرات خراسان رضوی با همت کارکنان صدیق و قدرشناس خود برای کمک به زندانیان واجد شرایطی که نه بر حسب سوء نیت مجرمانه بلکه به دلیل وقوع یک اتفاق ناخواسته روانه حبس شده اند( زندانیان نیازمند جرائم مالی غیر عمد ) با تائیدات الهی و در پرتو عنایات و الطاف خاصه امام مهربانی ها  حضرت علی بن موسی الرضا  ( علیه السلام ) در حرکتی خود جوش مبلغ یک میلیارد و یکصد میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر۱۰۰ر۱) ریال کمک نموده اند. و در طول ماه مبارک رمضان میزبان افطار جمعی از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی  بوده ایم .وی در پایان از زحمات خالصانه همه دست اندرکاران این امر مقدس تقدیر و تشکر نمود وابراز  امیدواری کرد این اهتمام و حرکت پویا موجبات خشنودی خالق خوبیها و اولیاء مکرمش را فراهم نماید.

لازم به ذکر است بانک صادرات خراسان رضوی در محل گلریزان با استقرار خودپرداز و pos های سیار به ارائه ی خدمت می پرداخت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن