مشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

پیام دعوت تولیت آستان قدس رضوی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

کد خبر : 16472

تولیت آستان قدس رضوی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. به گزارش صبح مشهد، حجه الاسلام سید ابراهیم رئیسی در متن دعوت خود آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَهُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّهِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ
یکی از مهم ترین درس های ماه مبارک رمضان، مبارزه انسان با قوای نفسانی و شکست استکبار درونی و برونی و رسیدن به آزادی و اعتلای معنوی در پرتو بندگی ذات اقدس حق تعالی است.
تدبیر ارزنده امام خمینی (ره) در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس و بسترسازی جهت احیای همیشگی آرمان قدس شریف در میان امت اسلامی نیز یکی از جلوه های بندگی در همین ماه مبارک است که انسان های آزاده، بصیر و حق جو را در روزهای پایانی این ماه مبارک در برابر بزرگترین نماد شیطان در عصر حاضر یکپارچه و همراه می‎سازد.
امت اسلامی طی قریب به ۴۰ سال گذشته در پاسخ به پیام ماندگار امام راحل عظیم الشان و هم صدا با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و همراه با همه آزادی خواهان جهان، در این روز آرمان آزادی قدس شریف را فریاد نموده و با اتحاد و انسجام در برابر جنایات بی حد و حصر صهیونیست ها، مقاومت و مبارزه تا فتح نهایی را به عنوان تنها راه برون رفت از وضع موجود مطرح نموده است.
امروز شاهدیم از یک سو صهیونیست ها در فضای سکوت نهادهای بین المللی و با حمایت سردمداران آمریکا همچنان بر جنایت در سرزمین های اشغالی مداومت می ورزند و حتی از کشتار زنان و کودکان و امدادگران نیز ابایی ندارند.
از سوی دیگر رئیس جمهور آمریکا با همراهی برخی سران مرتجع منطقه درصدد تحمیل معامله قرن برای اضمحلال آرمان قدس شریف و حذف هویت فلسطینی هستند.
در چنین شرایطی حضور گسترده و یکپارچه امت اسلامی در صحنه موجب ناکامی این ظلم تاریخی و نقشه شیطانی خواهد شد.
این‌جانب در جوار مضجع شریف رضوی و در پرتو انوار کریمانه امامی که مصداق مبارزه دائمی خستگی ناپذیر است، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت همه مردم ایران اسلامی و مسلمانان سراسر عالم در ماه ضیافت الله، در جهت اجرای منویات امام امت (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی از عموم مسلمانان و آزادی خواهان جهان و ایران به‌ویژه علمای اعلام، اساتید محترم حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان عزیز و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جوانان و نوجوانان عزیز دعوت می‌کنم با شرکت گسترده در راهپیمایی باشکوه روز قدس، دیگربار اوج اقتدار و همگرایی امت اسلامی را در دفاع از قبله اول مسلمین به نمایش بگذراند و موجبات شادمانی وجود مطهر و مقدس امام عصر (عج) را فراهم آورند.

سید ابراهیم رئیسی
۱۷ خرداد ۹۷

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن