مشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

استاندار خراسان رضوی در پیامی از مردم استان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

کد خبر : 16477

استاندار خراسان رضوی در پیامی به مناسب روز جهانی قدس یادگار مانای حضرت امام خمینی (ره) از مردم شریف استان برای شرکت درراهپیمایی این روز دعوت کرد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در این پیام تصریح کرد : استکبار و صهیونیست بداند مسلمانان هرگز از آرمان آزادی سرزمین‌ فلسطین کوتاه نخواهند آمد و نمود آن را در روز قدس امسال خواهد دید

متن کامل پیام به شرح ذیل می باشد ؛
بسم الله الرحمن الرحمن رحیم
روز قدس؛ روز اسلام، روز برادری و اتحاد ، زمان عدالت خواهی و آزادگی و روز تمام انسان های آزاده دنیا است که در برابر ظلم می ایستند و سر تعظیم فرود نمی آورند.
آنگونه که قدس شریف و ملت آزاده فلسطین بعد از حدود هفت دهه اشغال ددمنشانه همچنان استوار ایستاده و مردمان این دیار با سنگ و دست های خالی انتفاضه های را رقم زدند که طی این دهه ها روز بروز بر قدرت و قوت آن افزوده شده و افسانه قدرت پوشالی صهیونیست را درهم شکسته و تا آزادی فلسطین و نابودی این رژیم غاصب هم آرام نمی گیرند.
آری روز قدس ، نماد وحدت آفرین و یادگاری مانا از بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و روشن ماندن مشعل انتفاضه این ملت علیه اسرائیل غاصب و اشغال فلسطین و قدس شریف ، حریم مقربان ، صلحا و سرزمین ادیان الهی است.
آنجا که مدفن ابراهیم خلیل الله (ع) ، گهواره موسی (ع)، مهد دعوت به دینداری عیسی (ع) و معراجگاه نبی مکرم اسلام (ص) است از این رو امروز ملت فلسطین ، مردمان آزاده دنیا از هر دین و کیش ، آیین و مذهب را همراه و در کنار خود دارند.
آری روز قدس اینک به یمن بینش عمیق و نگاه آرمان خواهانه و آینده نگرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر لزوم وحدت و یکپارچگی جهان اسلام تبدیل به مظهر اتحاد امت های اسلامی و انسجام مشت های گره کرده و فریادهای رسای آزادی و آزادی خواهی از یوغ ددمنشان خبیث شده است.
همانطور که امام خمینی (ره) روز قدس را روز هشدار به همه ابرقدرت ها اعلام کردند تا بدانند که اسلام دیگر تحت سیطره آنان و عمال خبیث شان واقع نخواهد شد.
به راستی دست خدا با جماعت است و امسال هم خوشان تر از سال های گذشته نه تنها ما که میلیون ها انسان آزاده اعم از مسلمان وغیر مسلمان در جای جای این کره خاکی در لبیک به ندای پرطنین تاریخی امام (ره) ، گام ها را استوارتر از گذشته نموده و با حضوری گسترده و فریادهایی که لرزه بر پیکره پوشالی اشغالگران صهیونیست و حامیانشان می اندازد ، از این مردم و قیام مقدس شان حمایت می کنیم.
استکبار و صهیونیست بدانند مسلمانان هرگز از آرمان آزادی سرزمین‌ فلسطین کوتاه نخواهند آمد و نمود آن را در روز قدس امسال خواهد دید که اراده عظیم این ملت در برگزاری راهپیمایی باشکوه و وحدت بخش تجلی می یابد ومردم روزه دار خراسان رضوی چون گذشته با تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) با گام هایی استوار و عزمی راسخ همدوش ملت ایران و سایر مسلمانان و مردم آزاده جهان حماسه ای بی نظیر رقم خواهد زده و روزی بی نظیر از اعلام انزجار از غاصبان سرزمین قدس و تداوم حمایت ها از قیام ملت فلسطین را به نمایش می گذارند.
اینجانب به نمایندگی از دولت خدمتگزار تدبیر و امید و پیش از آن به عنوان عضوی از جامعه انسانی همه انسان های مومن و آزاده بویژه مردم شریف استان را به شرکت فعال و آگاهانه در راهپیمایی روز قدس دعوت می نمایم، تا ضمن عمل به وظیفه انسانی، دینی و ملی خویش، همراه امت اسلامی یکصدا فریاد “مرگ بر اسرائیل” سر داده و گامی در تقویت قیام ملت مظلوم فلسطین و ضربه ای بر تروریسم جهانی به رهبری صهیونیست باشد .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن