شهری

با حضور ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی، نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد میزبان شهروندان است

کد خبر : 16197

با حضور ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد در خدمت شهروندان مشهدی قرار گرفت.

به گزارش صبح مشهد، احمدرضا سلامی در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: هفدهمین نمایشگاه گل و گیاه ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار و ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در قالب ۷۰۰ غرفه در آ ن شرکت نمودند.
وی افزود: در نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه نمایندگان شرکت‌های خارجی از کشور هلند و آلمان و همچنین شرکت‌هایی از شهرهای استان‌ خراسان رضوی، محلات، چالوس، قزوین و… حضور دارند.
هفدهمین دوره از نمایشگاه گل و گیاه مشهد در زمینه‌های گل شاخ بریده، محوطه‌سازی و منظرسازی، احجام و تندیس‌های گل و شرکت‌های تخصصی در زمینه باغ بام و دیواره سبز، باغ کودک و گل‌های آپارتمانی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برنامه‌های جانبی نمایشگاه گل و گیاه مشهد ادامه داد: برگزاری اولین همایش تخصصی باغ بام و دیواره سبز در روز ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور شرکت‌های تخصصی در زمینه باغ بام یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.
برگزاری برنامه‌های فرهنگی و شاد در محل فضای باز نمایشگاه بعد از اذان مغرب و عشاء، ارائه برنامه‌های آموزشی در زمینه کاشت و نگهداری از گل و گیاه و برگزاری نشست‌های تخصصی بین تولیدکنندگان گل و گیاه نیز تدارک دیده شده است.
همچنین در حاشیه برگزاری هفدهمین نمایشگاه گل و گیاه مشهد از شهروندان سبز، ادارات سبز، مدارس سبز و تولیدکنندگان تقدیر خواهد شد.
این نمایشگاه در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ تا ۲۳ و در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن