اخبار مهماستانیورزشی

همزمان با میلاد صاحب الزمان ( عج ) و به همت هیأت همگانی تربیت بدنی سپاه امام رضا ( ع ): ایستگاه ورزش صبحگاهی شهید برونسى در حاشیه شهر مشهد به بهره برداری رسید

کد خبر : 16090

امروز به همت مسئولین رسیدگی به نقاط کم برخوردار شهر مشهد، از یک مسئله فرعی به موضوع اصلی تبدیل شده که نقش سپاه امام رضا ( ع ) در تبدیل حاشیه به متن، حقیقتا در خور توجه و ستودنی است!
همزمان با میلاد حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف، اولین ایستگاه ورزش صبحگاهی حاشیه شهر مشهد به نام سردار رشید اسلام، شهید برونسى به بهره برداری رسید. به گزارش صبح مشهد رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد در این مراسم با اشاره به تاثیر ورزش بر سلامتی جسم و روان افزود: امروز حاشیه شهر مشهد، کانون توجه مسئولین قرار گرفته و تقریبا در تمامی جلسات و کار گروه ها جهت بهبود فضای ورزشی و فرهنگی نقاط کم برخوردار مشهد، بحث و تصمیم گیری های خوبی انجام می گردد.
صالح نژاد افزود: به همت هیأت ورزش های همگانی بسیج سپاه امام رضا ( ع ) اقدامات شایسته ای انجام شده و این تجربه خوبی است، که هر جا کار به خود مردم واگذار شده، شاهد اثر بخشی بیشتری بودیم.
وی خاطر نشان ساخت: تخصیص امکانات تا زمانی که عدالت به طور کامل و در شرایط مساوی با تمام مناطق اجرایی شود، در حاشیه شهر ادامه خواهد داشت.

ایجاد و توسعه ایستگاه های ورزشی در نقاط کم برخوردار مشهد عامل مهمی در ترویج سلامتی و پیشگیری از بزه کاری است

ورزش حق مردم است که در ارتقای روحیه و سلامتی آنها نقش به سزایی ایفا می کند. این مطلب را مسئول هیأت همگانی تربیت بدنی سپاه امام رضا ( ع ) در گفتگو با خبرنگار ما گفت و در خصوص ایجاد و توسعه ایستگاه های ورزش صبحگاهی در حاشیه شهر افزود: کار احداث ایستگاه ها با یک کار مطالعاتی دقیق و از چند ماه پیش با برگزاری کلاس های آموزش تربیت مربی آغاز شد.
محمد اسدی که خود یک جوان ورزشکار و کارآفرین هست، ادامه داد: با آموزش در مجموع ۱۰۰ مربی آقا و خانم که از بین محلات حاشیه شهر انتخاب شده بودند و همکاری شهرداری، آستان قدس رضوی، اداره ورزش و جوانان مشهد و سپاه امام رضا ( ع ) در قالب یک کار گروه، زیر ساخت های لازم جهت ایجاد و توسعه ایستگاه های ورزش همگانی بوجود آمد.
وی ادامه داد: نهضت توسعه ایستگاه ها تا پایان سال و در نقاط مختلف حاشیه شهر ادامه خواهد داشت چرا که معتقدیم ظرفیت های فراوانی در این مناطق وجود دارد که متاسفانه در گذشته نسبت به آن مقداری بی مهری شده است.
مسئول هیأت همگانی تربیت بدنی سپاه امام رضا ( ع ) تاکید کرد: ورزش در پیشگیری از بزه کاری و اعتیاد نقش مهمی دارد و کمیته استعداد یابی هیأت در شناسایی افراد مستعد جهت هدایت به ورزش های قهرمانی فعال است.
گفتنی است اولین ایستگاه ورزش صبحگاهی به نام شهید برونسى در خیابان رسالت مشهد واقع شده و همه روزه پذیرای ورزشکاران و علاقه مندان خواهد بود.
اجرای ورزش گروهی صبحگاهی، طناب زنی و طناب کشی، لیوان چینی، دارت، بازی های فکری و حرکات رزمی از جمله برنامه های آیین افتتاحیه ایستگاه ورزش صبحگاهی شهید برونسى بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن