اقتصادی

به مناسبت روز ملی شوراها و پس از بازدید از کارخانه آسفالت دهیاری ها؛ گردهمایی اعضای شورای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی مشهد برگزار شد

کد خبر : 16076

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت:ابهام زدایی و هم افزایی در دستور کار دهیاران و شورا ها در ارتباط با پروژه های اقتصادی قرار گیرد.
به گزارش صبح مشهد،دکتر رضا شیران در نشست گردهمایی دهیاران و شوراهای اسلامی روستا های بخش مرکزی مشهد و پس از بازدید از کارخانه آسفالت دهیاری ها گفت:باید خدمت به مردم در روستا ها و شهرها مدام ، آسان و شفاف باشد.

وی افزود : دهیاران به عنوان مجریان قانون و اعضای شورا ها، بایستی به خوبی از قوانین در خصوص شرح وظایف خویش آگاه باشند تا کار ها به درستی انجام گیرد.
مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری های غرب مشهد نیز در خصوص هدف برگزاری این گردهمایی گفت:این گردهمایی به مناسبت روز ملی شوراها و همچنین بازدید از کارخانه آسفالت دهیاری ها  و رفع ابهام در خصوص سهام این کارخانه و چگونگی عملکرد آن برگزار گردید.
مهندس مرتضی رجبی ادامه داد:این کارخانه اولین کارخانه آسفالت اختصاصی برای دهیاری ها در کشور است که با مشارکت دهیاری ها و با اخذ تسهیلات بانکی و خرید سهام کارخانه به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان خریداری شد.
وی افزود:هم اکنون ۸۵ هزار متر مربع از روستا های منطقه آسفالت شده که به نوبه خود انقلابی در آسفالت روستا ها بوده است.

وی خاطر نشان ساخت : این کارخانه زیر نظر استانداری و بخشداری به فعالیت خود ادامه میدهد.
رجبی در خصوص اشتغال زایی کارخانه گفت:به صورت مستقیم ۱۵ نفر در کارخانه ، حدود ۱۰ نفر نیز به صورت غیر مستقیم و ۱۲ نفر در حوزه اجرا مشغول به فعالیت هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن