اجتماعی

در دیدار فرمانده انتظامی استان با فرمانده سپاه امام رضا ( ع ) مطرح شد: هدفمندی و هوشمندی در مسایل اجتماعی محور تعامل پلیس و سپاه در خراسان رضوی

کد خبر : 15948

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی و فرماندهان ومسؤلان انتظامی استان با حضور در سپاه امام رضا(ع ) اعیاد شعبانیه را به پاسداران سپاه در این مجموعه مقتدر تبریک گفت.

به گزارش صبح مشهد، سردار قادر کریمی ،انسجام و. وحدت نیروهای مسلح در خراسان رضوی را بسیار شایسته و ارزشمند دانست و گفت:به برکت همدلی و تعامل سپاه ،ارتش و بسیج و نیروی انتظامی و همچنین به پشتوانه همکاری های آگاهانه مردمی شاهد نظم و امنیت مطلوبی در این خطه از بهشت و استان خراسان رضوی هستیم. سردار کریمی هدفمندی و هوشمندی در مسایا اجتماعی را محور تعامل پلیس و سپاه در خراسان رضوی دانست و گفت:امیدواریم این تعامل و مشارکت ها در نظم وامنیت در سال جدید توسعه یابد. در این دیدار ،سردار یعقوب علی نظری ،فرمانده سپاه امام رضا(ع) نیز با تبریک اعیاد شعبانیه گفت:سپاه یک تفکر و اندیشه است و هرکس در این تفکر باشد پاسدار است. وی نکته اشتراک پلیس و سپاه راوحدت شکلی و وحدت فکری دانست و با تشکر از فعالیت ها ،برنامه ریزی گسترده و تلاش جهادی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در برقراری نظم. و امنیت مطلوب در خراسان رضوی و مشهد مقدس گفت : همه سربازان ولایت در نیروهای مسلح و دلسوزان این نظام مقدس باید از اصل اسلام و انقلاب پاسداری کنیم و این وظیفه و رسالت خطیری است که زیر پرچم. ولایت بردوش می کشیم. وی تاکید کرد :سپاه امام رضا(ع) وظیفه خود می داند که با پلیس خراسان رضوی همکاری و تعاملات خود را توسعه بخشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن