اخبار مهمشهری

امضای شهردار برای بازپیرایی پیشخوان آرامگاه فردوسی

کد خبر : 15862

شهردار مشهد تفاهم نامه بازپیرایی پیشخوان آرامگاه فردوسی را امضا کرد تا ابهامات مطرح شده یک ماه اخیر درباره این تفاهم نامه رفع و این طرح به طور رسمی وارد فاز اجرایی شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،  صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، «قاسم تقی زاده » شهردارمشهد در حاشیه این جلسه اظهار کرد: قرار شد با همکاری دو طرف، به موضوع بازپیرایی پیشخوان آرامگاه فردوسی پرداخته شود و در این زمینه تفاهم نامه‌ای بین بنده، مدیر کل و رئیس شورای شهر امضا شد. وی افزود: در این جلسه مقرر شد در اسرع وقت طرح اجرایی توسط شهرداری و میراث فرهنگی تهیه شود و پس از آن آمادگی کامل داریم که این کار را انجام دهیم.

تفاهم برای برگزاری برنامه‌های ویژه هفته بزرگداشت فردوسی

شهردار مشهد درباره دیگر تفاهم‌های صورت گرفته با میراث فرهنگی استان نیز گفت: همچنین قرار شد ما در شهرداری با همکاری میراث فرهنگی برای سالروز بزرگداشت فردوسی و حتی پیش بینی برگزاری «هفته بزرگداشت فردوسی» برنامه ریزی داشته باشیم که مشارکت مردم در این برنامه افزایش یابد.

مساعدت شهرداری برای ساخت مرکز ملی گوهرسنگ ها

«ابوالفضل مکرمی فر» مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی نیز درباره جلسه مشترک با شهردار و رئیس شورای شهر مشهد گفت: دراین جلسه چهار موضوع برای همکاری با شهرداری بررسی می‌شود. وی ادامه داد: همکاری در زمینه بازپیرایی پیشخوان باغ آرامگاه فردوسی بود که تفاهم نامه آن به تایید آقای شهردار رسیده بود و اکنون با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر نهایی شد. مکرمی‌فردرباره دیگر موضوعات بررسی شده،  اظهار کرد: برای ۲۵ اردیبهشت سالروز بزرگداشت فردوسی نیز آقای شهردار دستور لازم را به حوزه فرهنگی شهرداری داد تا با میراث فرهنگی برای برگزاری باشکوه سالروز فردوسی بزرگ مشارکت جدی داشته باشند. همچنین در این جلسه برای مساعدت شهرداری در زمینه ساخت مرکز ملی گوهر سنگ‌ها به تفاهم رسیدیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن