اجتماعی

قاچاقچی ۲۰ هزار دلار ارز غیرقانونی در مرزهای تایباد دستگیر شد

کد خبر : 15817

نیروهای مرزبانی هنگ تایباد در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور مقدار ۲۰ هزار دلار ارزغیرقانونی را از یک فرد کشف و ضبط کردند.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار “جان نثار” فرمانده مرزبانی استان با اشاره به تشدید نظارت و کنترل نیروهای مرزبانی بر مرزهای استان گفت: در سال جدید و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، اقدامات کنترلی در مرزها تشدید یافت تا از ورود کالای قاچاق و قاچاقچیان به خاک جمهوری اسلامی ایران جلوگیری شود.
وی در ادامه تصریح کرد: در همین راستا، نیروهای متخصص مرزبانی در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور هنگ مرزی تایباد پس از مشکوک شدن به یک تبعه بیگانه و بازرسی بدنی از وی، موفق به کشف ۲۰ هزار دلار ارز غیرقانونی به ارزش ۸۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون ریال شدند.
فرمانده مرزبانی استان در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق به کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک خودروی عبوری از مرزهای این شهرستان شدند.
سردار جان نثار در ادامه با اشاره به اینکه مرزبانان این فرماندهی همواره با قاچاقچیان برخورد قاطعی دارند گفت: مرزبانان این فرماندهی در حین کنترل خودروها ترانزیتی موفق شدند بیش از ۳۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.
فرمانده مرزبانی استان در پایان با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها افرادی را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند عنوان داشت: مرزبانان خراسان رضوی همواره در تلاش هستند تا ضمن حراست و حفاظت از مرزهای استان در راستای تحقق رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا گام های ارزنده ای بردارند .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + هجده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن