اقتصادی

نمره ۲۰ نماینده سبزوار به عملکرد شرکت گاز خراسان رضوی در سال ۹۶

کد خبر : 15728

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حجم پروژه هایی اجرایی شرکت گاز در سال ۹۶ اظهار کرد: نمره عملکرد شرکت گاز خراسان رضوی با درنظر گرفتن اعتبارات پروژه های اجرایی ۲۰ است.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، رمضانعلی سبحانی‌فر در حاشیه نشست با مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: شرکت گاز طی چند سال گذشته زحمات بسیار زیادی در حوزه گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور متقبل شده که حاصل آن ارتقای قابل ملاحظه شاخص گازرسانی بوده است.
وی افزود: از حدود ۱۴ هزار روستای گازدار در ابتدای سال ۹۲، در حال حاضر به عدد ۲۵ هزار روستا رسیده ایم که این آمار به معنای فعالیت معادل ۳۶ سال گذشته در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خودکفایی کشور از گاز وارداتی ترکمنستان ادامه داد: با تلاش مهندسان و متخصصان صنعت گاز طی چند سال گذشته وابستگی کشور به ترکمنستان از نظر تامیین گاز مرتفع شد که این مهم نیز شایسته تقدیر است.
رییس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه به بیان تشریح عملکرد شرکت گاز در حوزه انتخابیه متبوع خود پرداخت و گفت: با اتمام پروژه های در حال اجرا در سطح شهرستان جغتای، جوین و داورزن تقریبا به ضریب نفوذ ۱۰۰ درصد خواهیم رسید. همچنین در شهرستان خوشاب نیز دو پروژه گازرسانی وجود دارد که طی ۱۸ ماه آینده ضریب نفوذ گاز را به ۱۰۰ درصد ارتقا خواهد داد.
سبحانی فر ادامه داد: در جنوب سبزوار نیز تعداد ۱۳روستا در غالب یک طرح در مرحله گازرسانی قرار دارند و دو پیمان دیگر هم وجود دارد که یکی در حال اجرا و دیگری در حال پیمان سپاری است. با اتمام این پروژه ها ضریب برخورداری مردم این منطقه از نعمت الهی گاز به بالای ۹۵ درصد در حوزه انتخابیه شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و بخش های ششتمد و روداب خواهد رسید.
نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نمره شرکت گاز خراسان رضوی در مقایسه با سازمانهای دیگر با درنظر گرفتن اعتبارات پروژه های اجرایی ۲۰ است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن