مشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

ویژه برنامه ‏های شهادت امام کاظم(ع) در حرم رضوی اعلام شد

کد خبر : 15724

به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع)، ویژه برنامه‎های عزاداری با حضور زائران و مجاوران بارگاه ثامن الائمه(ع) در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی برگزار می‎شود.
به گزارش صبح مشهد به نقل از آستان نیوز، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه‎های شهادت امام کاظم(ع) با حضور زائران و مجاوران از چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه آغاز و تا شام شهادت در حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) برگزار می‎شود.
حجت الاسلام سیدجلال حسینی افزود: در این ایام برنامه‎های فرهنگی متعددی چون حلقه معرفت، پرسمان، سخنرانی، مداحی، روضه خوانی توسط مداحان اهل بیت(ع)، قرائت زیارت امین الله، دعای کمیل، مناجات خوانی و … تدارک دیده شده است.
وی عنوان کرد: هم‎زمان با شب شهادت حضرت کاظم(ع)، ویژه برنامه عزاداری از بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده که در آن حجت الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری به ایراد سخنرانی و مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) به مدیحه سرایی و روضه‎خوانی خواهند پرداخت.
حسینی تصریح کرد: در روز شهادت هفتمین امام شیعیان نیز ویژه برنامه‌ عزاداری از ساعت ۱۰ تا ۱۴ با سخنرانی آیت الله علم الهدی و مرثیه¬سرایی مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار می‎شود.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: ویژه برنامه شام شهادت نیز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی میرباقری و قرائت دعای کمیل توسط حاج منصور ارضی تدارک دیده شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن