اقتصادی

از سوی سازمان دامپزشکی کشور؛ رستوران مرکزی پدیده در شاندیز موفق به اخذ نخستین پروانه بهره برداری بهداشتی شد

کد خبر : 15718

رستوران مرکزی پدیده در شاندیز موفق به اخذ نخستین پروانه بهره برداری بهداشتی از سازمان دامپزشکی کشور شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی گروه شرکت های پدیده شاندیز، مدیر عامل شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز اعلام کرد: رستوران مرکزی پدیده واقع در شاندیز، به عنوان نخستین رستوران کشور، مجوز بهره برداری بهداشتی را از سازمان دامپزشکی کشور اخذ کرد.

دکتر ابوالفضل انتظاری گفت: بر اساس مجوز اخذ شده، رستوران بین المللی پدیده شاندیز به عنوان نخستین رستوران در کشور می تواند، فرآوری های گوشت قرمز را تولید، بسته بندی و به نقاط مختلف کشور ارسال نماید.

وی با اشاره به اینکه کارگاه بسته بندی گوشت قرمز در این رستوران نیز ایجاد شده است و روزانه توان و ظرفیت تولید و بسته بندی سه تن فرآوری گوشت قرمز را دارا است افزود: این کارگاه بسته بندی در زمینی به مساحت ۷۶۵متر مربع و با زیربنایی بالغ بر ۲۴۱متر مربع ایجاد شده است.

مدیر عامل گروه شرکت های پدیده شاندیز ادامه داد: با توجه به اینکه شیشلیک به عنوان غذای سنتی شاندیز در فهرست آثار ملموس میراث فرهنگی کشور به ثبت رسیده است، رستوران بین المللی پدیده شاندیز در نظر دارد به عنوان نخستین تولید کننده فرآوری شیشلیک در کشور این محصول را تحت نظارت بهداشت و دامپزشکی تولید و به بازار عرضه کند.

وی اعلام کرد: فرآوری گوشتی شیشلیک که به عنوان یک غذای لذیذ و پرطرفدار در کشور شناخته می شود در ابتدای امر به صورت سفارشی و سپس به صورت انبوه تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن