شهری

مهندس تقی زاده خامسی شهردار مشهد مقدس در دیدار نوروزی با جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) خبر داد: مناسب سازی و گل کاری منازل جانبازان توسط شهرداری مشهد

کد خبر : 15684

‍ مهندس تقی زاده خامسی شهردار مشهد مقدس در دیدار نوروزی با جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) از مناسب سازی و گل کاری منازل جانبازان توسط شهرداری مشهد خبر داد.
به گزارش صبح مشهد، وی با بیان این که از صمیم قلب به دنبال این هستم تا شهر برای جانبازان و معلولان مناسب سازی شود که در همین راستا برنامه هایی تدوین و در حال اجراست.
وی افزود: اولین اقدام در طرح استقبال از بهار ۹۷ صورت گرفت که گل کاری داخل و جلوی در منازل جانبازان توسط معاونت خدمات شهری شهرداری در آستانه سال نو بود.
شهردار مشهد مقدس با اشاره به اینکه تا کنون منزل ۶۷ تن از جانبازان گلکاری شده است، ادامه داد: طرح دیگری که در این راستا به اجرا گذاشته شده است مناسب سازی ورودی و خروجی منازل این جانبازان به معابر شهری و پیاده روها جهت تسهیل آمد و شد آنان است.
وی ادامه داد: در راستای تسهیل رفت و آمد معلولان و جانبازان با وسایل نقلیه عمومی، ۲۰۰ دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده برای سوار و پیاده شدن معلولان به ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه شده است.
وی افزود :همچنین مناسب سازی پیاده روها شهر برای معلولان نیز توسط معاونت شهرسازی شهرداری مشهد در حال انجام است.
تقی زاده خامسی با اشاره به اینکه به زودی تاکسی تلفنی ویژه جانبازان و معلولین نیز راه اندازی می شود، افزود: لیست منازل جانبازان در حوزه خدمات شهری موجود است تا در زمستان و هنگام بارش برف، تا ویژه برای برف روبی و نمک پاشی جلوی در منزل این عزیزان انجام شود.
وی اظهار امیدواری کرد با انتصاب مشاور امور معلولان و انجام کارهایی که برای فرهنگسازی در حوزه جانبازان و معلولان آغاز شده است ، مانند همه کشورهای دنیا شاهد احترام مردم کشورمان به معلولان و جانبازان باشیم.
لازم به ذکر است شهریاری، ودیعی، رمارم از اعضای شورای اسلامی شهر، بختیاری و کاظمی از معاونان شهردار و همچنین تنهایی، مشاور شهردار در امور معلولان و ریخته گر، مدیر منطقه ۱۱ شهرداری مشهد در این دیدار شهردار مشهد مقدس را همراهی می کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن