زندگیمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

شهردار شاندیز در مراسم اختتامیه نمایشگاه و جشنواره میراث ایرانیان تاکید کرد: رویکرد مدیریت شهری متفاوت با گذشته دنبال می شود/ تبدیل پردیس طبیعت شاندیز به قطب جذب گردشگر

کد خبر : 15665

برای توسعه زیر ساخت های شهر شاندیز و جذب سرمایه، فرش قرمز برای سرمایه گذاران پهن خواهیم کرد و با شناسایی نقاط جذاب و تدوین مدل های سرمایه گذاری، سعی می کنیم درصد سود و انتفاع سرمایه گذاری را تضمین نماییم.

شهردار شاندیز گفت: در ایام نوروز ۹۷، ۳۴۰ هزار خودرو با ۲ میلیون و ۴۰ هزار گردشگر به شهر شاندیز آمدند و رشد ۲۰ درصدی گردشگران شاندیز در نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم.
به گزارش صبح مشهد، مهندس بهرام نکاحی در نسست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در شهر شاندیز، زیرساخت‌های متناسب در حوزه گردشگری ضعیف است و اقدامات شاخص صورت گرفته با همراهی و همکاری بخش خصوصی اجرا شده است.
وی با بیان اینکه در ایام نوروز ۹۷، جشن نوروزگاه شاندیز در پارک جنگلی این شهر برگزار شد، افزود: در این مدت ۶۸۰ هزار خودرو با ۴ میلیون و ۸۰ هزار سرنشین به طرقبه-شاندیز مراجعه کردند که از این میزان ۵۰ درصد آن‌ها و معادل ۳۴۰ هزار خودرو با ۲ میلیون و ۴۰ هزار گردشگر به شهر شاندیز آمدند و رشد ۲۰ درصدی گردشگران شاندیز در نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم.
شهردار شاندیز خاطرنشان کرد: در ایام نوروز ۹۷ برنامه‌های فرهنگی متنوعی در شاندیز اجرا شد و در زمان‌های سال تحویل و روز طبیعت که با ایام سوگواری ائمه اطهار(ع) همزمان شده بود برنامه‌های فرهنگی متناسب با این ایام اجرا شد.
نکاحی ضمن تقدیر همراهی و همکاری اصحاب رسانه در طرح نوروزی ۹۷، گفت: بی‌شک از این نقش نباید غافل شویم و معتقدیم که اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع خبرنگاران مهمترین نقش را در معرفی خدمات و ارتباط موثر مردم و مسئولان داشته است.

وی از در دست احداث بودن مجموعه بزرگ گردشگری طبیعی شاندیز، تحت عنوان پردیس طبیعت خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این طرح بزرگ جذب گردشگر طی ۳ سال آینده به بهره برداری برسد.
علی‌اکبر احمدزاده رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طرقبه-شاندیز، گفت: در ستاد خدمات سفر شهرستان طرقبه‌-شاندیز برنامه‌های متعددی از ۲۵ اسفند ماه ۹۶ تا ۱۵ فروردین ماه ۹۷ اجرا شد و مراسم نوروزگاه که با همکاری شهرداری شاندیز برگزار شد شاخص‌ترین برنامه این ایام بود.
وی افزود: همزمان با آغاز مراسم نوروزگاه مزار مطهر شهدای شاندیز به ویژه شهدای گمنام مدفون در این شهر غبارروبی شد و عطر و بوی شهدا به خوبی در این مراسم جاری و ساری بود.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طرقبه-شاندیز با بیان اینکه تمامی برنامه‌های ایام نوروز ۹۷ با کیفیت‌ترین شکل ممکن برگزار شد، گفت: برنامه بعدی ما در شاندیز برگزاری هفته‌های فرهنگی، هنری و گردشگری شهرستان‌های استان خواهد بود و اولین برنامه از ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت ماه امسال خواهد بود و مابقی برنامه‌ها نیز پس از ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود و میزبان تمامی این برنامه‌ها پدیده شاندیز خواهد بود.

همچنین و در پایان مراسم، از عوامل و دست اندرکاران جشنواره بویژه مؤسسه تبلیغاتی افشین، تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن