شهری

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد خبر داد؛ پذیرش ۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین در توقفگاه های عمومی در ایام نوروز

کد خبر : 15606

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد از پذیرش ۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین در توقفگاه‌های عمومی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، حسین مختاری در خصوص فعالیتهای سازمان در طرح استقبال از بهار ۹۷ ضمن تأکید بر این مسئله که در ایام نوروز هرگونه جابه جایی اثاثیه منزل توسط شرکت های باربری شهری می بایست با هماهنگی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه صورت پذیرد، تصریح کرد: طی هماهنگی انجام شده با نیروی انتظامی با جهت جابجایی اثاثیه منزل در روزهای ابتدایی سال ۷۳ مورد حمل و نقل اثاثیه منزل با مجوز سازمان صورت گرفت.

وی افزود: از دیگر اقدامات سازمان در این ایام، استقرار اکیپ های گشت نظارت و بازرسی در شهر است که در این اقدام بر نحوه عملکرد و فعالیت ناوگان حمل و نقل بار درون‌ شهری و حومه به منظور سهولت دسترسی شهروندان به سیستم حمل و نقل بار و جابجایی ایمن کالا نظارت و کنترل های لازم صورت پذیرفت.

مختاری در این رابطه تصریح کرد: در همین راستا طی روزهای ابتدایی سال با استقرار گشت ویژه در سطح شهر و همچنین مبادی ورودی ۳۲ دستگاه خودروبر دارای مجوز از سازمان نیز به زائران و شهروندان برای ارائه خدمات خدمت رسانی کرده اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد ضمن بیان این خبر که گشت های نظارت و بازرسی سازمان در ایام تعطیلات نوروز جهت کنترل حمل و نقل بار در سطح شهر به میزان ۱۴۰۰۰ نفر ساعت فعالیت می کردند نیز گفت: شرکت های حمل و نقل بار و امداد خودرو هم به شهروندان و زائرین در این ایام خدمت رسانی شایانی نموده اند.

وی ابراز کرد: دریافت و پاسخگویی به شکایات مردمی در ایام نوروز ۹۷ از طریق برقراری کشیک آماده باش در اداره نظارت و بازرسی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه صورت پذیرفت که در این راستا در ایام کشیک نوروزی ۳۷۰ نفر ساعت نیز نظارت تصویری ناوگان حمل و نقل بار درون شهری از طریق استقرار در مرکز مدیریت و کنترل ترافیک صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد در پایان ضمن اشاره به امکانات فراهم شده در توقفگاه های عمومی این سازمان و همچنین تسهیلات ایجاد شده در ایام نوروز افزود: با توجه به استقبال رانندگان ناوگان باری از توقفگاه های عمومی این سازمان در فاز توسعه توقفگاه عمومی ناوگان باری میثاق برای رفاه حال شهروندان به متراژ ۸ هزار مترمربع به فضای پارکینگ خودروهای باری سنگین اضافه گردید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن