اجتماعیاخبار مهم

دستگیری ۶۸ متجاوز و کشف ۲۰ هزار دلار ارز غیرقانونی در مرزهای تایباد

کد خبر : 15616

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از دستگیری ۶۸ متجاوز مرزی، کشف ۲۰ هزار دلار ارز غیرقانونی و ۲ هزار ۱۱۶ لیتر سوخت قاچاق طی یک هفته گذشته توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار ” ماشالله جان نثار”  با اشاره به اینکه در ایام نوروزی انسداد مرز تقویت و کشت های مرزی افزایش یافته است، بیان داشت: طی یک هفته گذشته، مرزبانان هنگ تایباد با ردزنی در نقطه صفر مرزی، توانستند در چند عملیات مختلف تعداد ۶۸ اتباع بیگانه که قصد ورود غیرقانونی به خاک کشورمان داشتند را دستگیر نمایند.
وی در ادامه از کشف ارز غیرقانونی در مرزهای استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: مرزبانان هنگ تایباد در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور،در حین کنترل خودروها و مسافرین با تجسس بدنی یک تبعه بیگانه موفق به کشف ۲۰ هزار دلار ارز غیرقانونی به ارزش ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال شدند.
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی همچنین از تلاش بی ثمر قاچاقچیان سوخت خبر داد و گفت: در پی گشت‌زنی‌های شبانه‌روزی مرزبانان هنگ تایباد، تلاش قاچاقچیان برای عبور از مرز ناکام ماند و بیش از ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق نیز کشف گردید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن