اخبار مهماقتصادی

طی ۵ روز نخست نوروز ۹۷: ۵۰ هزار گردشگر در شهر رویایی پدیده حضور یافتند

کد خبر : 15559

شهر رویایی پدیده شاندیز در دوره نخست پنج روزه سفرهای نوروزی میزبان بیش از ۵۰هزار گردشگر بوده است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی گروه شرکت های پدیده شاندیز، مدیر عامل شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز ظهر امروز در بازدید اعضای ستاد تسهیلات سفر خراسان رضوی از شهر رویایی پدیده شاندیز گفت: این شهر در نخستین دور سفرهای نوروزی میزبان بیش از ۵۰هزار گردشگر داخلی و خارجی بوده است.

دکتر ابوالفضل انتظاری اعلام کرد: با اجرای ویژه برنامه های نوروزگاه، تجهیز و به سازی فضای شهررویایی پدیده شاندیز، نصب المان های خاص نوروزی با مضمون کودک و نوجوان، اجرای برنامه های شاد و مفرح سنتی و آیینی توانستیم در دور نخست سفرهای نوروزی بیش از ۵۰هزار نفر از گردشگران را به این مجموعه جذب کنیم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با ادامه اجرای این برنامه ها و ایجاد خاستگاه شهر زنده در پدیده شاندیز، حداقل ۴۰درصد از گردشگران خراسان رضوی که به شهر بینالود سفر می کنند را به شهر شاندیز و مجموعه شهر رویایی پدیده شاندیز جذب کنیم.

مدیر عامل گروه شرکت های پدیده شاندیز خاطرنشان کرد: بیشترین حضور گردشگران در ساعات بعداز ظهر به ویژه از ساعت ۱۷به بعد بوده و استقبال به گونه ای است که از این ساعات تا پایان شب در خیابان های منتهی به شهر رویایی پدیده (خیابان میرزا آقا تهرانی) و خیابان سنگ فرش جای پارک خودرو وجود ندارد.

دکتر انتظاری اعلام کرد: پس از پایان تعطیلات نوروزی ویژه برنامه های شهر رویایی پدیده با پخش برنامه ها و مسابقات جام جهانی فوتبال ادامه خواهد داشت و سپس نیز با ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در خدمت زائران و شهروندان خواهیم بود تا بتوانیم شهر زنده پدیده شاندیز را داشته باشیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن