شهری

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد خبر داد؛ پارکینگ‌های پایانه مسافربری امام رضا (ع) آماده خدمات‌رسانی

کد خبر : 15536

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد از آمادگی پارکینگ‌ها این مجموعه برای پارک خودروهای سواری در نوروز ۹۷ خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری نوروز ۹۷ سازمان پایانه‌های مسافربری مشهد، محسن شریعتی بابیان این خبر گفت: با توجه به حضور گسترده زائران در ایام نوروز در مشهد مقدس و بسته بودن پارکینگ‌های زیرگذر حرم مطهر رضوی، دو پارکینگ جهت پارک خودرو در پایانه مسافربری امام رضا (ع) آماده ارائه خدمات به‌صورت شبانه‌روزی است
وی با اشاره به ظرفیت این پارکینگ‌ها بیان کرد: این پارکینگ‌ها در طول شبانه‌روز ظرفیت پارک حدود ۶۰۰ خودرو در زمان پیک تا هزار خودرو را دارا هستند.
وی محل استقرار این پارکینگ‌ها را از انتهای خیابان امام رضا (ع) در ضلع شرقی و غربی پایانه مسافربری امام رضا (ع) عنوان کرد و افزود: این دو پارکینگ علاوه بر نوروز در طول سال نیز فعال بوده اما در این ایام خدمات خود را به‌صورت گسترده ارائه می‌دهد.
شریعتی مساحت پارکینگ ضلع غربی و شرقی را به ترتیب ۱۰۰۰ و دو هزار و ۵۰۰ مترمربع ذکر کرد و گفت: به مسافران توصیه می‌شود که از گذاشتن اشیای قیمتی و پول در داخل خودروهای شخصی خودداری کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن