اخبار مهماقتصادی

رشد ۶۰ درصدی منابع بانک شهر در مشهد / بانک شهر تنها دارنده شهر نت و خود بانک در ایران

کد خبر : 15184

حدود ۸ درصد سهم این بانک متعلق به شهرداری مشهد است. ۳۰ درصد سهام نیز از طریق پذیره‌نویسی عمومی به مردم واگذار شده است. در مجموع چون شهرداری‌ها نیز متعلق به مردم هستند می‌توان گفت بانک شهر مردمی‌ترین بانک کشور است.

مدیر ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر گفت: منابع بانک شهر در مشهد طی سه سال گذشته از رشد ۶۰ درصدی برخوردار بوده است.
به گزارش صبح مشهد، عظیمی در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه مشهد که به میزبانی سرپرستی منقطه یک بانک شهر برگزار شد، اظهار کرد: شهر مشهد یکی از کلان‌شهرهای بسیار مهم کشور محسوب می‌شود که از نظر اقتصادی و سیاسی در درجه اهمیت بالایی قرار دارد. بانک شهر اهمیت ویژه‌ای به این شهر قائل است.
وی افزود: طی ۳ سال گذشته بانک شهر در مشهد با رشد قابل توجه و میانگین ۶۰ درصدی منابع مواجه بوده که این موضوع نشان‌دهنده اقبال عمومی مردم این شهر به بانک شهر بوده است.
بانک شهر مردمی‌ترین بانک کشور
مدیر ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر کشور تصریح کرد: ما وظیفه و هدف اصلی بانک شهر را جلب اعتماد عمومی می‌دانیم و بر اساس دستورالعمل، منابع جمع‌آوری شده در هر شهر، در پروژه‌های همان شهر هزینه می‌شود.
عظیمی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد سهام بانک شهر متعلق به شهرداری‌های کشور است، خاطرنشان کرد: حدود ۸ درصد سهم این بانک متعلق به شهرداری مشهد است. ۳۰ درصد سهام نیز از طریق پذیره‌نویسی عمومی به مردم واگذار شده است. در مجموع چون شهرداری‌ها نیز متعلق به مردم هستند می‌توان گفت بانک شهر مردمی‌ترین بانک کشور است.
«شهرنت‌ها» خدمت‌رسان به زائران در تعطیلات نوروزی
وی اضافه کرد: بانک شهر که بهمن ماه سال جاری، ۸ سالگی‌اش را پشت سر گذاشت تخصصی‌ترین بانک در حوزه مدیریت شهری است و سعی کرده برای تحقق اهدافش در جایگاه اجتماعی ممتازی قرار گیرد.
عظیمی با اشاره به راه‌اندازی پیشخوان‌های «شهرنت» توسط بانک شهر در سراسر کشور، ادامه داد: بانک شهر اولین و تنها بانک دارای خودبانک در کشور است. «شهرنت‌ها» پاسخگوی نیازهای شهروندان در تعطیلات عید خواهد بود.
فراگیر شدن خدمات کارت شهروندی برای تاکسی‌های مشهد
وی در مورد سیاست‌های تبلیغاتی این بانک نیز گفت: ما در سال ۹۷ سیاست تبلیغات و اطلاع‌رسانی بانک شهر را تغییر خواهیم داد و اجرای سیاست‌های تدوین شده، به مناطق واگذار می‌شود.
مدیر ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر افزود: خدمتی به نام کارت شهروندی در بانک شهر قابل ارائه است که این مهم در سیستم حمل و نقل عمومی قابل اجراست. برای پیاده‌سازی این سیستم که در شهرهایی مانند همدان اجرایی شده است با شهرداری مشهد مقدس نیز در حال مذاکره هستیم.
عظیمی با اشاره به کسب رتبه اول در ارائه خدمات الکترونیک توسط بانک شهر در سال ۹۵، عنوان کرد: قبل از تاسیس بانک شهر سهم شهرداری‌ها از منابع بانکی کمتر از یک درصد بود که با تاسیس بانک شهر این میزان به شدت افزایش یافته است و بانک شهر با شهرداری‌ها ارتباط بسیار خوبی دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن