اخبار مهماستانیورزشی

با حمایت تربیت بدنی سپاه و در راستای توسعه و تخصصی شدن ورزشی در حاشیه کلان شهر مشهد: آموزش ۵۰ کارآموز کلاس مربی گری آغاز شد

کد خبر : 15036

هدف از برگزاری دوره، تربیت مربی و استفاده از هنر ورزش در حریم شهر است تا بتوان مردم را جذب و فضای نشاط ورزشی را توسعه، تخصصی و گسترش داد.

محرومیت زدایی و ایجاد توازن امکانات بین نقاط برخوردار و حاشیه شهر از تاکیدات نماینده محترم ولی فقیه در استان و برنامه های سپاه امام رضا علیه السلام بوده که در این راستا، برنامه های متعدد عمرانی و فرهنگی تا کنون به مرحله اجرا رسیده است.
به گزارش صبح مشهد، این مطلب را مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا ( ع ) در آغاز کلاس مربی گری تئوری درجه ۳ که ویژه کارآموزان بانو برگزار شد، بیان کرد و افزود: ورزش و تربیت بدنی بازتاب فعالیت های اجتماعی یک ملت است و نهادینه کردن ورزش، کار بزرگ و اثر بخشی است که همه آحاد جامعه از آن بهره مند می شوند.
سرهنگ پاسدار عباس مشمول ادامه داد: کار گروه ورزش قرارگاه شهید برونسى و هیأت ورزش های همگانی بسیج سپاه امام رضا ( ع ) تصمیم گرفتند با تربیت مربی ورزشی، گامی نوین برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین مردم حاشیه شهر مشهد که عمدتا از اقشار کم درآمد جامعه هستند، بردارند که لازم است از زحمات جناب آقای محمد اسدی، مسئول ورزش های همگانی بسیج استان که زحمات زیادی برای برگزاری این دوره نمودند، تشکر ویژه ای نمایم.
استفاده از اساتید مجرب فدراسیون برای دوره آموزشی

در ادامه مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان مشهد هم در سخنانی با اشاره به برگزاری این دوره خارج از نوبت مقرر و استفاده از بهترین اساتید فدراسیون ورزش های همگانی، افزود: دروس کلاس مربی گری درجه ۳ بصورت تئوری و در رشته های مختلف تربیت بدنی بوده که در پایان گواهینامه معتبر با ارزش بین المللی به مربیان داده می شود.
صالح نژاد ادامه داد: ۲۹ هزار ورزشکار بیمه شده در سطح ورزش های همگانی استان داریم که این خود یک رکورد محسوب شده و کارآموزان قدر این دوره رایگان و کارآمد را با هدف خدمت به مردم محروم حاشیه شهر بدانند

هدف، خدمت به حریم نشینان رضوی، توسعه و تخصصی کردن ورزش است

همچنین مسئول هیات همگانی بسیج سپاه امام رضا ( ع ) در سخنانی گفت: تلاش نمودیم با تامین بهترین اساتید در این دوره، مربیانی ورزشی مجربى را برای خدمت در حاشیه شهر، تربیت نماییم و این میسر نمی شود مگر با تشریک مساعی همه مردم و مسئولین ذیربط و البته تلاش خود بانوان کارآموز.
محمد اسدی که خود ورزشکار و مالک باشگاه یکان و دارای ۵ هزار ورزشکار و ۱۳۰ مربی درجه یک است، افزود: استعداد یابی از بین ورزشکاران انجام می شود تا کمیته های زیر مجموعه هیأت به شایستگی تقویت شوند.

وی همچنین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صبح مشهد گفت: این دوره ۶۰ ساعته و از ۸ صبح تا ساعت ۱۴ انجام می شود. اسدی ادامه داد: کارآموزان این دوره که بعد به عنوان مربی شناخته می شوند، تعهد یک ساله داده اند تا در حاشیه شهر و سالن ها و امکانات پیش بینی شده به توسعه ورزش و تخصصی کردن آن کمک کنند.
وی خاطر نشان ساخت: بعد از این دوره تئوری، کلاس عملی آن نیز برگزار خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن