اخبار مهماستانیورزشی

در فینال مسابقات رنکینگ پاکت بیلیارد تن بال استان که به میزبانی باشگاه بام ماهان برگزار شد؛ سینا ولی زاده قهرمان جام گرامیداشت دهه فجر شد

کد خبر : 14999

سومین مسابقات رنکینگ پاکت بیلیارد تن بال استان های خراسان با حضور ۵۰ بازیکن از مشهد مقدس و شهرستان های استان و به میزبانی مجموعه ورزشی بام ماهان در مشهد الرضا پایتخت معنوی ایران برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی هیأت بیلیارد خراسان رضوی، سومین مسابقات رنکینگ پاکت بیلیارد تن بال استان های خراسان با حضور ۵۰ بازیکن از مشهد مقدس و شهرستان های استان برگزار وشهرستان نیشابور با حضور ۴ بازیکن رکورد دار شرکت کننده از شهرستان ها در این دوره از رقابت ها بود.

محمد صمیمی پور و علی گرمابی ونوید جعفری ورضا کاهانی نمایندگان شایسته شهرستان نیشابور و باشگاه توپ آزاد در این دوره شرکت کرده بودند که در مرحله اول و گروهی این دوره  صمیی پور و کاهانی و گرمابی در کمال شایستگی و در اولین تجربه مسابقات تن بالی خودشان از راه یابی به مرحله حذفی این دوره باز ماندند.

نوید جعفری هم به عنوان تنها نماینده شهرستان نیشابور توانست به مرحله حذفی این دوره و به ۱۶نفر اول استان در این دوره راه پیدا نماید.

چهار نفر پایانی جام گرامیداشت دهه فجر

همچنین و در ادامه این ماراتن چهار نفر پایانی جام گرامیداشت دهه فجر  سومین رنکینگ پاکت بیلیارد استان خراسان رضوی در رشته تن بال، آقایان محمد صادق عیدی، محسن مظلومی، سینا ولی زاده و عباس دانشور معرفی شدند.

ولی زاده قهرمان جام گرامیداشت دهه فجر شد

خاطر نشان می سازد، سومین دوره مسابقات رنکینگ پاکت بیلیارد استان خراسان رضوی در رشته تن بال با قهرمانی سینا ولی زاده به پایان رسید.
در بازی فینال سینا ولی زاده در یک بازی پایاپای و حساس و دیدنی در فریم آخر موفق شد با نتیجه ۱۰ بر ۹ محمد صادق عیدی را مغلوب کند و به مقام قهرمانی دست یابد . در بازی رده بندی نیز محسن مظلومی با نتیجه ۶ بر ۴ از سد ابوالفضل دانشور گذشت و به مقام سوم دست یافت.

گفتنی است در اختتامیه مسابقات و با حضور جناب آقای دکتر  دوانلو ریاست هیات استان، اهدای جوایز انجام و از زحمات مهندس غلامزاده مدیریت باشگاه بام ماهان به عنوان یک جوان کارآفرین، ورزش دوست و میزبان این دوره از مسابقات، تقدیر شد. همچنین مرحله حذفی این مسابقات در سایت www.billiardtv.ir به صورت زنده پخش شد.

در حاشیه مسابقات:

در مسابقات پاکت بیلیارد رشته تنبال گرامیداشت دهه مبارک فجر اتفاقات جالبی رقم خورد.

چرا که برای اولین بار ۲۰ باشگاه اقدام به معرفی بازیکن نمودندو همچنین برای اولین بار پنج باشگاه از شهرستانهای استان در مسابقات شرکت کردند.
نکته جالب باشگاههایی بودند که حتی میز پاکت بیلیارد هم نداشتند اما برای حضور در مسابقات، بازیکن معرفی نمودند.
مهمترین نکته اینکه باشگاههایی از مشهد و شهرستان ها برای شرکت داشتن در مسابقات اقدام به جذب بازیکن و نامنویسی آنان به عنوان نماینده باشگاه خود کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن