اخبار مهمشهری

سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد برگزار می کند: ویژه برنامه های “هفته درختکاری” در شهر

کد خبر : 14989

مدیر امور اجتماعی سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد از ویژه برنامه های هفته درختکاری به مناسبت این روز، توسط این سازمان خبر داد.
به گزارش صبح مشهد، رضا دانایی از «جشنواره آموزشی تراریوم»، «جشنواره نجات زمین»، «جشنواره نشاط و آموزش کودک» و نمایشگاه «درخت دوستی بنشان» را برخی برنامه های این روز یاد کرد و افزود: این برنامه ها در سطح شهر، مناطق سیزده گانه با همکاری فرهنگسراها و برخی پارک ها برگزار می گردد.
وی رویکرد مدیریت اجتماعی در این هفته را افزایش نشاط اجتماعی، مشارکت سازمان های مردم نهاد و همچنین افزایش روحیه خلاقیت و نوآوری بیان کرد.
مدیر امور اجتماعی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مجریان این برنامه ها را انجمن های علمی، کانون سبز اندیشان، سازمان مردم نهاد جوانان خورشید سبز، بنیاد امید ایرانیان و تشکل های فرهنگی دانشگاه فردوسی عنوان کرد .
وی افزود: درختان، از نعمت های پرارزش و حیات بخشی هستند که خداوند برای انسان آفریده است تا همواره از فایده های گوناگون آن استفاده کرده و پیوسته به یاد او باشد.
دانایی با بیان اینکه ما هم می خواهیم به شکرانه این نعمت خدادادی و به پاس حق شناسی از آن، دست کم در روز درختکاری، از درخت ها بیشتر بدانیم تا به ارزش واقعی آنها پی برده و از آنان به درستی استفاده کنیم، اظهار کرد: به همین مناسبت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد همچون سال های گذشته برنامه های متنوعی را برای بهتر برگزار کردن این روز اجرا خواهد کرد.
مدیر امور اجتماعی سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: امیدواریم با برگزاری این برنامه ها بتوانیم فرهنگ آشتی با طبیعت و توجه بیشتر به درختان را گسترش دهیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن