اقتصادی

مدیرعامل شرکت بیمه‌ای آراد پویان آرامش پارس: بازار بیمه، بازاری بکر و ناشناخته است/ آزادی ۱۸ زندانی معسر با پیگیری بیمه

کد خبر : 14930

مدیرعامل شرکت بیمه‌ای آراد پویان آرامش پارس گفت: بازار بیمه در کشور ما با توجه به جمعیت بالا و اینکه ۹۲ درصد مردم ما بیمه نیستند، بازاری بکر و ناشناخته‌ای است.

به گزارش صبح مشهد، حمید حاتمی شب گذشته در حاشیه همایش صنعت بیمه با تمرکز بر بیمه‌های زندگی در جمعه خبرنگاران با بیان اینکه هدف ما از این همایش ایجاد اشتغال است، اظهار کرد: در کشور ما ضریب نفوذ بیمه خیلی پایین است، تقریبا ۸ درصد مردم بیمه هستند و ۹۲ درصد مردم ما بیمه ندارند چه کسی آن‌ها را بیمه می‌کند؟ ما برای این کار نیاز به یک شبکه فروش گسترده داریم.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش ایجاد شبکه فروش است که ما داریم و تعدادی از افراد نیز که می‌خواهند به شبکه فروش اضافه شوند در این همایش باورشان نسبت به کار در بیمه بالا می‌رود.

مدیرعامل شرکت بیمه‌ای آراد پویان آرامش پارس ادامه داد: در دنیا کشور ما رتبه ۷۵ را در بیمه دارد، یعنی ما بعد از هندوستان و پاکستان هستیم و علت آن نیز، این است که نیروی خوب برای بیمه وجود ندارد.

حاتمی با بیان اینکه بازار بیمه در کشور ما با توجه به جمعیت بالا و اینکه ۹۲ درصد مردم ما بیمه نیستند، بازاری بکر و ناشناخته‌ای است، بیان کرد: ما حداقل یک میلیون نیروی کار نیاز داریم تا کار بیمه ۷۰ میلیون نفر را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در منطقه دو فقط سه هزار نفر را به صورت حرفه‌ای در کار بیمه داریم، گفت: چشم‌انداز ما از این همایش شناساندن بیمه و ایجاد انگیزه در افراد برای شروع کار در بیمه است.

مدیرعامل شرکت بیمه‌ای آراد پویان آرامش پارس یادآور شد: اینکه من از بیمه خسارت نمی‌گیرم به خاطر بیمه نیست، به دلیل کسی است که من را بیمه می‌کند.

حاتمی با بیان اینکه برخی افراد که به دلیل نقص در بیمه زندانی می‌شوند، افزود: برای آزادی زندانیانی که پرونده بیمه‌شان ناقص است، نقص پرونده‌شان را درست می‌کنیم، در مواقعی نیز از خیران کمک می‌گیریم و طی یک سال گذشته ۱۷ زندانی را آزاد کرده‌ایم

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن