اقتصادی

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان اتومبیل مشهد خبر داد؛ مازراتی گران‌ترین خودروی خارجی در مشهد/ ریزش ۲۰ درصدی نمایشگاه‌داران اتومبیل در مشهد

کد خبر : 14921

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان اتومبیل مشهد از ریزش ۲۰ درصدی نمایشگاه‌داران اتومبیل در مشهد خبر داد و گفت: مازراتی گران‌ترین خودروی خارجی در مشهد است.

به گزارش صبح مشهد، حمیدرضا حیدری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در سالن جلسات اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان اتومبیل مشهد در خصوص مشکلات واحدهای صنفی نمایشگاه‌داران و فروشندگان اتومبیل  مشهد اظهار کرد: از جمله مشکلات  صنفی ما می‌توان بر رکود و تورم حاکم بر بازار، مالیات متمم و همچنین مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد.

وی مازراتی را گرانترین خودرو خارجی در مشهد دانست و ادامه داد: طبق ماده ۳۵۷ قانون تجارت نمایشگاه‌داران اتومبیل واسطه هستند و افزایش قیمت دلار بر قیمت و بازار نمایشگاه‌داران و فروشندگان اتومبیل تاثیر می‌گذارد.

وی ادامه داد: تعداد عضوهای فعال در صنف  نمایشگاه‌داران اتومبیل  مشهد ۸۰۰ واحد است که بیشتر این واحدها دارای پروانه کسب هستند و تعداد کمی هم که مجوز ندارند در دست اقدام برای جواز کسب هستند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان اتومبیل مشهد افزود: خرید از سایت‌های اینترنتی از جمله شیپور و بازار برای خریداران اتومبیل مشکل به وجود می‌آورد و جمعه بازار ماشین هم به نفع نمایشگاه‌داران و اتومبیل‌فروشان مشهد نیست.

حیدری با تاکید بر اینکه جمعه بازار ماشین توجیهی ندارد و این بازار بیشتر برای کسب سود شهرداری است، اشاره کرد: مازراتی را گرانترین خودرو خارجی در مشهد با قیمت ۲٫۵ تا ۳ میلیارد تومان است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان اتومبیل مشهد از ریزش ۲۰ درصدی نمایشگاه‌داران اتومبیل در مشهد خبر داد و  گفت: مازراتی گران‌ترین خودروی خارجی در مشهد است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن