اخبار مهمورزشی

رییس هیات جودو کارگران استان: رقابتهای جودو قهرمانی کارگران کشور به میزبانى مشهد برگزار می شود

کد خبر : 14889

رییس هیات جودو و کوراش کارگران خراسان رضوی از برگزاری مسابقات جودو بزرگسالان کارگران ایران به میزبانی مشهد خبر داد.
به گزارش صبح مشهد، ، مصطفی زحمتکش صبح امروز در یک نشست خبری گفت: رقابتهای جودو قهرمانی کارگران کشور روز جمعه ۴ اسفند ماه در سالن شهید بابانظر مجموعه ورزشی کارگران مشهد برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این رقابتها در ۷ وزن و در رده سنی بزرگسالان برگراز می شود، افزود: تیم های از ۲۰ استان کشور برای شرکت در این رقابتها اعلام آمادگی کرده اند.
رییس هیات جودو کارگران خراسان رضوی با اشاره به انجام وزن کشی و پذیرش تیم ها از رو سوم اسفند ماه، ادامه داد: با همت مدیریت تربیت بدنی کارگران استان شرایط اقامت و اسکان مطلوبی در مجموعه رفاهی کارگران مشهد، برای شرکت کنندگان در این رقابتها محیا شده است.
وی با بیان اینکه این سومین دوره ای است که میزبان رقابتهای جودوکارگری کشور هستیم، خاطر نشان کرد: تیم جودو کارگران خراسان رضوی نیز با هدایت مهدی فیضی و یحی برومند و استفاده از جودوکاران ارزنده استان در این رقابتها شرکت خواهد کرد.
زحمتکش ادامه داد: مجتبی نیک بین قهرمان ارزنده و با تجربه جودو خراسان رضوی به عنوان کاپیتان و خسرو رحیمی، حیدر زحمتکش، علی قلی پور، جعفر فیروزآبادی،حسن نیکنام، امید تیزتک ترکیب تیم جودو کارگران خراسان رضوی را تشکیل می دهند.
وی به موفقیت های تیم جودوکارگران استان در دوره های پیشین این رقابتها اشاره و عنوان کرد: امیدواریم با تلاش کادر فنی و توانمندی که در جودوکاران با استعداد تیم وجود دارد بتوانیم نتیجه مطلوبی را کسب و از جایگاه خراسان رضوی به عنوان مهد جودو کشور دفاع کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن