شهری

شهردار مشهد: به افتتاح ۶ مسجد به عنوان اولین پروژه های مدیریت شهری جدید افتخار می‌کنم

کد خبر : 14822

امیدواریم با برنامه‌ریزی هایی که صورت گرفته است در اردیبهشت ماه سال آینده نیز هفت مسجد دیگر که در بوستان‌های مختلف در حال احداث است به بهره‌برداری برسد.

شهردار مشهد مقدس گفت: این ۶ مسجد به عنوان اولین پروژه‌های مدیریت شهری جدید مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که برای بنده مایه افتخار و برای ادامه کار مدیریت شهری مشهد مقدس موجب برکت است.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، تقی‌زاده خامسی در آیین بهره‌برداری از ۶ مسجد در بوستان‌های مشهد، با تسلیت ایام دهه فاطمیه، اظهار داشت: از رییس و اعضای شورای اسلامی شهر تشکر می‌کنم که طی چند ماه گذشته با همراهی خود موجب اتمام به موقع و افتتاح این پروژه‌ها شدند.
وی با تشکر از شهردار سابق مشهد که کلنگ احداث این مساجد را به زمین زد و همچنین سایر مدیرانی که در تکمیل آن کوشیدند، افزود: در راستای همین تلاش‌ها، امروز به صورت همزمان ۶ مسجد در ۶ نقطه از بوستان‌های شهر به افتتاح می‌رسد.
شهردار مشهد مقدس ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی هایی که صورت گرفته است در اردیبهشت ماه سال آینده نیز هفت مسجد دیگر که در بوستان‌های مختلف در حال احداث است به بهره‌برداری برسد.
تقی‌زاده خامسی بیان کرد: حُسن این مساجد آن است که علاه بر اینکه مکانی برای نمازگزاری هستند، در دل محلات بنا شده‌اند تا مردم محلات بتوانند از آن برای مراسماتشان استفاده کنند.
وی تصریح کرد: بنا کردن این مساجد در محلات کمک شایانی به گرد هم آمدن مردم محله برای انجام امور فرهنگی و حل مشکلات محلات با کمک مردم خواهد کرد.
تقی‌زاده خامسی با بیان این مطلب که مدیریت این مساجد نیز باید با مردم محله و هماهنگی مدیر پارک باشد، خاطرنشان ساخت: افتتاح این ۶ مسجد به عنوان اولین پروژه‌ای که در این دوره مدیریت شهری به نتیجه می‌رسد برای بنده افتخار بوده و امیدوارم برکتی رای ادامه کار مدیریت شهری مشهد مقدس باشد.
وی اذعان داشت: برای ساخت این ۶ مسجد که دو هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت دارد اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن