زندگیمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

حجت الاسلام قرائتی: پرهیز همسران از آرایش برای دیگران زندگی آن ها را شیرین خواهد کرد

کد خبر : 14785

پرهیز همسران از آرایش برای دیگران زندگی آن ها را شیرین خواهد کرد
هفتمین کاروان ازدواج دانشجویی طرح همسفر تا بهشت در رواق دار الزهرای حرم رضوی پای درس معلم قرآن رسانه ملی نشستند. به گزارش صبح مشهد، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با بیان این که وفاداری در زندگی مشترک نیازمند همت مشترک زن و شوهر در رعایت شئونات دینی است، افزود: آقایان و خانم ها باید زیبایی خود را مخصوص همسرشان قرار دهند.

وی تصریح کرد: کسی که از زیبایی دیگران چشم بپوشد، زیبایی همسرش جلوه بیشتری در خاطرش خواهد داشت اما اگر کسی چشم چرانی کند و یا برای کسی غیر از همسر خود آرایش کند، شیرینی زندگی را از خود خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی افزود: دوای شهوت همسر است و دوای غفلت، نماز. خداوند شما را از حرام بی نیاز کرده و در جریان ازدواج به شما نعمت حلال عطا فرموده است. برای نعمات باید از خدا شکرگزاری کنیم تا از غفلت هم در امان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی ضمن تأکید بر ضرورت توجه زوجین جوان به مسأله فرزندآوری و نیز توجه به مسائل مهم در زمینه تربیت فرزند، آن ها را به استفاده از فرصت جوانی در این زمینه ترغیب کرد و گفت: اگر زود فرزنددار شوید، بیشتر حوصله تعامل با کودک را خواهید داشت. هیچ دلیل علمی و تجربی وجود ندارد که نشان دهد فرزند کمتر باعث می شود فرزندان ما تربیت بهتری داشته باشند.

کارشناس مذهبی رسانه ملی با بیان این که نگرانی نسبت به رزق و روزی فرزندان یک نگرانی بی مورد و ناشی از عدم اعتماد به رزاقیت پروردگار متعال است، یادآور شد: کسانی که نگران رزق و روزی فرزندانشان هستند، اعتماد به رازق بودن خداوند ندارند و گمان می کنند اگر یک فرزند آن ها تبدیل به ۴ فرزند شود، روزی اش نمی رسد!

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + هجده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن