مشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

ششمین کاروان زوج های دانشجوی طرح ملی همسفر تا بهشت وارد مشهد مقدس شدند/مراسم افتتاحیه در حرم مطهر رضوی

کد خبر : 14696

شرکت کنندگان در کاروان ششم که از صبح چهارشنبه، هجدهم بهمن ماه وارد مشهد مقدس می شوند، به مدت سه روز میهمان ستاد ازدواج دانشجویی کشور هستند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی طرح ملی همسفر تا بهشت ستاد ازدواج دانشجویی کشور، پس از برگزاری ویژه برنامه های آموزشی، تفریحی و زیارتی برای بیش از ۴ هزار زوج دانشجو که تا کنون در قالب ۵ کاروان از مجموع ۱۶ کاروان این طرح بزرگ وارد مشهد مقدس شده اند، آماده استقبال و پذیرایی از ششمین کاروان طرح ملی همسفر تا بهشت شده است.

شرکت کنندگان در کاروان ششم که از صبح چهارشنبه، هجدهم بهمن ماه وارد مشهد مقدس می شوند، به مدت سه روز میهمان ستاد ازدواج دانشجویی کشور هستند که به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، هدیه معنوی ارزشمند تشرف به بارگاه ملک پاسبان امام رئوف(علیه السلام) را تقدیم این زوجین می نماید.

بیش از ۹۰۰ زوج در ششمین کاروان طرح ملی همسفر تا بهشت ثبت نام کرده اند و بر این اساس، کاروان ششم پر جمعیت ترین کاروان از بیست و یکمین دوره این طرح می باشد.

مراسم افتتاحیه این کاروان از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه در محل رواق مطهر حضرت زهرا(سلام الله علیها) بارگاه منور رضوی آغاز خواهد شد و طی آن، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی؛ رئیس ستاد اقامه نماز کشور به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

گفتنی است ظهر روز گذشته نیز کاروان ۳۰۰ نفره زوجین دانشجوی شیرازی با استقبال ستاد ازدواج دانشجویی کشور، وارد راه آهن مشهد مقدس شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن