شهری

شهردار مشهد مقدس خبر داد: بهره‌برداری از پروژه‌های جدید باغ گیاه‌شناسی در آینده ای نزدیک / نوسازی و بازسازی پارک جنگلی طرق برای استفاده بهینه شهروندان

کد خبر : 14600

فراهم‌سازی بستر حضور مردم در این پارک بزرگ شهری انجام شده و به زودی شاهد عملیات اجرایی پروژه‌های در نظر گرفته شده برای پارک طرق خواهیم بود.

شهردار مشهد مقدس گفت: باغ گیاه‌شناسی مشهد با فضای متفاوت و پروژه‌های جدید در دست احداث، تا چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، تقی‌زاده خامسی در بازدید از باغ گیاه‌شناسی مشهد با بیان اینکه این باغ با مساحت ۲۵ هکتاری از زیبایی خاصی برخوردار است، افزود: باغ گیاه‌شناسی مشهد برای ایجاد تغییرات و اجرای تعدادی پروژه به پیمانکار واگذار شده است که تا چند ماه آینده تغییرات جدی در این پارک صورت خواهد گرفت.
شهردار مشهد مقدس ادامه داد: این تغییرات به گونه‌ای خواهد بود تا هم بر زیبایی‌های باغ افزوده شده و هم با اضافه شدن بر امکانات تفریحی و رفاهی موجود، عموم مردم بتوانند از آن بازدید و استفاده نمایند.
بهره‌برداری از فضای جدید باغ گیاه‌شناسی تا چند ماه آینده
تقی‌زاده خامسی با تاکید بر اینکه باید پروژه‌های باغ گیاه‌شناسی به‌گونه‌ای طراحی شود که در همه فصول سال قابل استفاده باشد، تصریح کرد: این باغ گیاه‌شناسی به صورت یک پارک شهری طراحی شده است تا مورد استفاده همه مردم مشهد قرار گیرد که به زودی و تا چند ماه آینده نیز تعداد زیادی از پروژه‌های در حال اجرای آن به افتتاح خواهد رسید.
وی در مورد بازدید از پارک طرق نیز گفت: پروژه پارک طرق هم به مساحت ۸۵ هکتار توسط یکی از سرمایه‌گذاران خوشنام مشهدی در حال اجراست.
نوسازی و بازسازی پارک جنگلی طرق برای فراهم‌سازی بستر حضور مردم در آن
شهردار مشهدمقدس خاطرنشان کرد: متاسفانه تاکنون فضای این پارک بخاطر وضعیتی که داشته است مورد استفاده مردم مشهد قرار نمی‌گرفت. در همین راستا در نظر داریم با ایجاد تغییرات جدی و نوسازی و بازسازی کلی پارک جنگلی طرق، فضا را برای حضور همه مردم و استفاده از این پارک شهری فراهم سازیم.
تقی‌زاده خامسی اذعان کرد: به زودی عملیات اجرایی پروژه‌های در نظر گرفته شده برای این پارک نیز با قوت آغاز خواهد شد.
وی در این بازدید بر فراهم آمدن امکانات رفاهی برای مردم در پارک طرق تاکید کرد و پیشنهاد داد تا پیست دوچرخه‌سواری بانوان و آقایان در این پارک بزرگ شهری راه‌اندازی شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن