ورزشی

در پایان رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در یزد؛ تیم کوراش بزرگسالان خراسان رضوی قهرمان کشور شد

کد خبر : 14575

مسئول انجمن کوراش هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از درخشش ۷کوراش کاران استان در رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در یزد خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی، علیرضا دلیر گفت: رقابتهای قهرمانی کوراش مردان کشور و انتخابی تیم ملی صبح امروز ۱۳ بهمن ماه به میزبانی استان یزد برگزار شد.
وی افزود: در این رقابتها تیم خراسان رضوی با کسب خراسان رضوی۳ مدال طلا یک نقره و ۳ برنز بالاتر از تهران و خراسان شمالی به مقام قهرمانی کشور رسید.
دلیر با اشاره به درخشش نمایندگان استان در این رقابتها، بیان کرد: جعفرفیزورآبادی، امیدتزتک و جعفرپهلوانی از خراسان رضوی به ترتیب در اوزان ۶۶، ۸۱ و +۹۰ کیلوگرم این رقابتها به مدال طلا دست یافتند.
مسئول انجمن کوراش خراسان رضوی به کسب مدال نقره قاسم احدی در وزن ۹۰ کیلوگرم رقابتهای قهرمانی کشور اشاره کرد و ادامه داد: آرمین بندار و وحید جدی مشترکا در وزن ۶۶ کیلوگرم وخسرو رحیمی در وزن+۹۰ کیلوگرم این رقابتها به مقام سوم رسیدند وبه همراه دیگر مقام آوران استان به اردوی تیم ملی راه یافتند.
وی با بیان اینکه علی معلومات و وحید غفوریان هدایت تیم خراسان رضوی را برعهده داشتند،خاطر نشان کرد: تیم ملی کوراش کشور با سرمربی گری خسرودلیر مربی ارزنده مشهدی خود، بازیهای آسیا جاکارتای اندونزی را درسال آینده پیش رو دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن