اخبار مهماقتصادیشهری

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر مشهد: سرمایه‌گذاران می‌توانند رونق و نشاط را برای شهر به ارمغان آورند

کد خبر : 14562

مشهد از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد و از حالت بالقوه بودن به فعلیت برسد تا شاهد نتایج مثمرثمری باشیم و رونق در شهر حاکم شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای پنجم به سرمایه‌گذاران به‌عنوان خادم مردم و شهروندان به آنها نگاه می‌کند که می‌توانند رونق، سرزندگی و نشاط را در زمینه‌های مختلف برای شهر به ارمغان آورند.

به گزارش صبح مشهد، احمد نوروزی در  نشست با جمعی از اعضای شورای اول شهر مشهد و دیگر مدیران و پیشکسوتان شهرداری ضمن تاکید بر لزوم بهره‌گیری از تجربیات و توانمندی‌های مدیران گذشته شهر در پیشبرد بهتر اهداف و برنامه‌ها، اظهار کرد: این جلسه نیز با همین هدف شکل گرفت تا ضمن تبادل نظرات میان شرکت‌کنندگان، از تجربیات و نقطه نظرات آنها در جهت مطلوب و ارائه بهتر خدمات بهره‌برداری نماییم.

وی در ادامه افزود: مشهد از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد و از حالت بالقوه بودن به فعلیت برسد تا شاهد نتایج مثمرثمری باشیم و رونق در شهر حاکم شود.

نوروزی با بیان اینکه شورای پنجم شهر مشهد حمایت از سرمایه‌گذاران را یکی از محوریت‌های اصلی کار خود قرار داده تا بواسطه آن بتواند زمینه حضور مجدد آنها را در شهر فراهم آورد، گفت: این دوره از مدیریت شهری، سرمایه‌گذار را زالوصفت نمی‌داند بلکه به‌عنوان خادم مردم و شهروندان به آنها نگاه می‌کند که می‌توانند رونق، سرزندگی و نشاط را در زمینه‌های مختلف برای شهر به ارمغان آورند.

وی افزود: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در جهت حمایت از سرمایه‌گذاری صورت گرفته و رضایت نسبی در میان سرمایه‌گذاران شهر حاکم شده که امیدواریم به رونق‌بخشی اقتصاد در پایتخت معنوی ایران اسلامی و ایجاد اشتغال کمک کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد در ادامه تصریح کرد: موانع و نقص‌هایی در شیوه های مدیریتی کلان و خرد همیشه وجود داشته اما پیوسته باید در راستای به حداقل رساندن آنها تلاش کرد و اقدامات سازنده‌ای انجام داد؛ خوشبختانه در این نشست پیشنهادات بسیار خوب و ارزشمندی به منظور مدیریت بهتر و رفع مشکلات در حوزه مدیریت شهری ارائه شد.

نوروزی افزود: پیشنهادهای مطرح شده در این جلسه همگی از جهات مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند گرفت و پس از طی این مراحل در قالب طرح یا لایحه به صحن علنی شورا آورده شوند؛ باید این نکته را توجه داشته باشیم که شهروندان مشهدی و زائران امام مهربانی‌ها لایق و شایسته بهترین‌ها هستند پس برای تحقق این مهم کوتاهی نخواهیم کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن