استانیدانش و فناوری

مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح کرد: رویکرد دانشگاه فرهنگیان افزایش ورودی از طریق کنکور سراسری است

کد خبر : 14512

مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت:ظرفیت کلی دانشگاه فرهنگیان دو هزار تخت است
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی دکتر مجتبوی در نشست خبری با موضوع دهه فجر اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان شامل دو پردیس و چهار مرکز تابعه است.
وی در مورد برنامه های دانشگاه فرهنگیان در دهه مبارک فجر بیان کرد: حضور هناهنگ در مراسم زنگ انقلاب، اعزام دانشجویان دختر به دوره های مربی گری قرآنی استان قم، گرامی داشت دهه فاطمیه یا تاکید بر نقش الگویی حضرت فاطمه، نکوداشت موفقیت های علمی و پژوهشی دانشجویان، شرکت در دوره های بالندگی اساتید، بهره برداری از سه پروژه عمرانی دانشگاه فرهنگیان، تنظیم محتوای کانال ها و اخبار رسانه ای، برگزاری مسابقات شهرستانی عکاسی و کتاب خوانی و نمایشگاه دست آوردهای انقلاب اسلامی از جمله اقدامات دانشگاه فزهنگیان استان در دهه فجر است.
مجتبوی با اشاره به سه پروژه عمرانی دانشگاه فرهنگیان گفت: پروژه توسعه نمازخانه جنب تالار امام علی، بهره برداری از پروژه ورودی دانشگاه شهید هاشمی نژاد که از نظر امنیتی دچار مشکل بود و بهره برداری از سالن اساتید و سالن اداری شمس و آسفالت دو هزار متری دانشگاه شهید هاشمی نژاد از جمله پروژه های عمرانی دهه فجر به شمار می آید.
وی در خصوص اقدامات انجام شده در سال تحصیلی گذشته دانشگاه افزود: در سال تحصیلی گذشته دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان کشور حلئز مقام های کشوری ور مسابقات فرهنگی و ورزشی شدند و دانشگاه میزبان چندین رویداد ملی و کشوری بوده است.
این مقام مسئول عنوان کرد: برای ساخت پروژه آموزشی شهرستان سبزوار نیازمند ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار هستیم.
وی یاوآور شد: جشنواره تجربیات برتر آموزشی تربیتی دبیران قرآن و فیزیک هر کدام به طور مجزا برای نسختین بار در کشور به میزبانی خراسان رضوی در هفتم اسفند ماه برگزار خواهد شد.
مجتبوی ظهار داشت: ظرفیت کلی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی دو هزار تخت است و با توجه به این که رویکرد مدیریت جدید دانشگاه فرهنگیان کشور پذیرش دانشجومعلم از طریق کنکور سراسری است پیش بینی میکنیم ورودی دانشگاه از این طریق افزایش یابد.
وی افزود: اعتبارات دانشگاه به شکل تن خواهی و متمرکز استکه از طریق مدیریت کشوری اختصاص می یابد.
وی اظهار داشت: با توجه به این که دانشجومعلمان مختار هستند بین نظام دبیری و آموزشی یکی را انتخاب کنند پیش بینی میکنیم در مهرماه ۶۰۰ نفر فارغ التحصیل داشته باشیم
وی با بیان این که میل دانشجومعلمان به نظام آموزشی بیشتر است عنوان کرد: در سال گذشته لز بین ۴۳۱ نفر فارع التحصیل تنها ۶۳ نفر نظام دبیری را انتخاب کردند.

برای نخستین بار در کشور اپلیکیشن جامع دانشگاه فرهنگیان رونمایی شد

همچنین و در ادامه، مدیر روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار در کشور به همت دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی اپلیکیشن جامع اطلاعات دانشگاه فرهنگیان رونمایی شد.
حسین محمدزاده افزود: این اپلیکیشن شامل ۸ قسمت است و دارای اطلاعات جامع مربوط به دانشگاه فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان کشور می شود.
وی عنوان کرد: اطلاعاتی از قبیل پرتال اخبار، کانال های ارتباطی، شماره تماس و آدرس پردیس های دانشگاه فرهنگیان کشور و سازمان مرکزی و قسمت های مختلفی همانند نماینده رهبری و معاونت ها و امور دانشجویی بخش نخست این اپلیکیشن و در بخش دوم این اپلیکیشن اطلاعات مدیریت امور و معرفی اجمالی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، آدرس سایت و پرتال دانشگاه، کانال های ارتباطی، شماره تلفن های مدیریت استان، آخرین اخبار حوزه ستادی و مدیریت استانی، اطلاعات و اخبار دانشگاه ها و پردیس های استان به تفکیک با امکانات تقویم سال تحصیلی دانشگاه، فیش حقوقی، سامانه مکاتبات دانشگاه و سامانه گلستان از امکانات استانی این اپلیکیشن به شمار می آید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن