مشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

فرماندار مشهد در نشست خبری و در پاسخ به صبح مشهد: سطح حفاظتی شخصیت ها و اماکن بازنگری خواهد شد/ افتتاح ۱۸۰ طرح در دهه فجر

کد خبر : 14529

فرماندار مشهد گفت: می توان سطح حفاظتی اشخاص و اماکن را بررسی مجدد کرد تا فاصله بین مردم و مسئولین کمتر شود.

به گزارش صبح مشهد، محمد رحیم نوروزیان ظهر چهارشنبه در نشست خبری افزود: اشتغالزایی از مهمترین سیاست های دولت است، منکر معضل بیکاری نیستیم و تناسبی بین تعداد بیکاران و تعداد فرصت های شغلی ایجاد شده وجود ندارد لذا این کمبودها باید به مرور زمان جبران شود.
وی با اشاره به توجه دولت و دستگاه های مختلف به حاشیه کلانشهر مشهد و ارتقای ضریب امنیتی در این مناطق، بیان کرد: در سه سال گذشته در حاشیه شهر مشهد ۱۲ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.
فرماندار مشهد در ادامه از بهره برداری ۱۸۰ طرح در شهرستان مشهد در دهه فجر خبر داد و افزود: برای این طرح ها بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
نوروزیان خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی توفیقات زیادی نصیب نظام و ملت ایران شده و حدود ۲۴۰ حزب مختلف در این مدت در کشور به ثبت رسیده که بیانگر توجه نظام جمهوری اسلامی به مقوله آزادی است.
فرماندار مشهد با بیان اینکه مطالبات مردم همیشه در حال افزایش و تعالی است، گفت: دشمنان همواره به دنبال فضاسازی در فضای مجازی و ایجاد اغتشاش در کشور بوده و هستند.
نوروزیان با اشاره به اغتشاشات اخیر افزود: در گذشته نیز اعتراضاتی در زمینه های مختلف در کشور وجود داشته اما همه مطالبات مردمی و در فضایی آرام بود.
فرماندار مشهد گفت: در پی ناآرامی های اخیر مشهد هم تنها ۸ نفر از کسانی که به نوعی با اغتشاشات مرتبط بودند، همچنان در بازداشت هستند که ۲ نفر از آنها زن هستند و مقامات قضایی با نهایت مدارا با این بازداشت شدگان برخورد می کنند.
وی با بیان اینکه دشمنان از مطالبات مردم به نفع خود سوء استفاده می کنند، بیان کرد: اقشار و اصناف مختلف در صورت داشتن مشکل، می توانند به جای تجمع، برای طرح مسائل خود به فرمانداری و استانداری مراجعه کنند.
فرماندار مشهد در پاسخ به سئوالی در خصوص عدم برگزاری مسابقات فوتبال در ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: به استناد شیوه نامه تامین امنیت مسابقات ورزشی، تاریخ و محل برگزاری مسابقات ۱۵ روز پیش از انجام آن اعلام می‌شود.
نوروزیان افزود: با توجه به اعلام اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، محل برگزاری کلیه مسابقات فوتبال لیگ برتر بین تیم های مشکی پوشان و پدیده با تیم‌های مهمان در نیم فصل دوم، ورزشگاه ثامن اعلام شده است.
وی خاطرنشان کرد: تقاضای برگزاری بازی با شورای تامین نیست بلکه با هیات فوتبال است. شورای تامین که وظیفه برقراری نظم برگزاری بازی ها را دارد موافق برگزاری مسابقات در ورزشگاه امام رضا(ع) است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن