استانی

مسئول ستاد دهه فجر حوزه علمیه خراسان خبر داد: ۱۵۶ ویژه برنامه گرامیداشت فجر انقلاب در مدارس علمیه برگزار می شود

کد خبر : 14450

مسئول ستاد دهه مبارک فجر حوزه علمیه خراسان گفت: ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر حوزه علمیه خراسان در ۱۵۶ مدرسه علمیه خراسان برگزار می‌شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محمد فردوسی‌پور ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: ایام‌الله دهه مبارک فجر یکی از پرافتخارترین رویدادهای کشور بوده و به فرموده امام و رهبری باید در مسیر ترویج انقلاب گام برداریم.

وی افزود: حوزه علمیه خراسان در این ایام برنامه‌های مختلفی را در مباحثی همچون الگوی انقلاب، اندیشه‌های امام و رهبری، ترویج سبک زندگی اسلامی، توجه به عوامل آسیب‌زا ترفندهای دشمنان و غیره در ۱۵۶ مدرسه علمیه خراسان بزرگ برگزار می‌کند که برنامه‌های شاخص آن در ۸ مدرسه علمیه برگزار می‌شود.

مسئول ستاد دهه مبارک فجر حوزه علمیه خراسان با اشاره به سخنرانان شاخص ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: حجج اسلام خاتمی، صدیقی، پناهیان، ماندگاری و رئیسی و غیره از جمله سخنرانان شاخص ویژه‌برنامه‌های حوزه علمیه خراسان در این ایام هستند و در این برنامه‌ها همراهی و همکاری ۶۰ گروه جهادی و بسیج‌های طلاب و اساتید را هم داریم.

فردوسی‌پور تصریح کرد: بخش دیگری از برنامه‌های حوزه علمیه خراسان در مساجد سطح شهر به‌ویژه مناطق حاشیه شهر با محوریت مردم بوده است و در این برنامه‌ها در جهت تحکیم و تقویت وحدت گام خواهیم برداشت و نگاه ویژه‌ای در حوزه بصیرت‌افزایی خواهیم داشت و از پیشنهادات تمامی مجموعه‌ها در جهت تبیین مولفه‌های مردم‌سالاری دینی استقبال می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در مباحث تبلیغی شیوه‌های تبلیغی نوین در فضای مجازی را در سایت و کانال تلگرامی حوزه علمیه خراسان فعال کرده‌ایم تا نظرات و پیشنهادات مردمی هم دریافت شود و بهترین و باکیفیت‌ترین برنامه‌ها را اجرا کنیم.

مسئول ستاد دهه مبارک فجر حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری دهه مبارک دهه ولادت امامت و پیروی اُمت از ولایت و همچنین پایان تحقیر ملت توسط مزدوران رژیم پهلوی بوده گفت: مقام معظم بر روی موضوع خودباوری و شعار کلیدی ما می‌توانیم تاکید بسیار داشتند و باید یاس و ناامیدی را در جامعه خنثی کرده و روح امید را به مردم بازگردانیم و روی شناخت صحیح دشمن و روش مقابله با او با دید باز کار کنیم.

فردوسی‌پور گفت: امسال با توجه به همزمانی ایام سوگواری دهه فاطمیه با ایام‌الله دهه مبارک فجر روی موضوعات مختلف سبک زندگی فاطمی به‌ خصوص محور بسیار مهم پیروی از ولایت به‌صورت ویژه پرداخته خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن