ورزشی

رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان؛ ۱۰ جودوکار خراسان رضوی به تیم ملی دعوت شدند

کد خبر : 14466

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از دعوت ۵ جودوکار بزرگسال و ۵ جودوکار جوان استان به اردوهای تیم ملی کشور خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی، حسین محمودی گفت: اردوی آمادگی تیم ملی جوانان کشور از ۱۳ بهمن ماه در سالن جودو مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران آغاز می شود و تا ۳ اسفندماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: علی پرهیزگار، علی قلی پور، وحید جدی، مرتضی مختارزاده و امین کامیابی جودوکاران جوان خراسان رضوی به همراه ۱۶ جودوکار دیگر از استانهای تهران، خراسان شمالی،خوزستان، سیستان و بلوچستان، گیلان، مازندران و همدان به این اردو دعوت شدند.
رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: همزمان با این اردو، تیم ملی جودو بزرگسالان کشور نیز اردوی آمادگی خود را در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز خواهد کرد.
وی با اشاره به دعوت از ۵ جودوکار استان به این اردو، بیان کرد:علاوه بر جواد و جلال محجوب، حیدرزحمتکش، جعفرفیروزآبادی و امیدتزتک از خراسان رضوی، ۲۰ جودوکار دیگر از استانهای البرز، تهران، اصفهان، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، فارس، لرستان،قزوین، خوزستان، گلستان و همدان در این اردو حضور خواهند داشت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن