اقتصادی

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خبر داد: اعزام هیات تجاری-بازاریابی استان به کشور عمان

کد خبر : 14443

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: رئیس این سازمان به همراه یک هیات تجاری و بازاریابی متشکل از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان به منظور افتتاح مرکز بزرگ عرضه تولیدات جمهوری اسلامی ایران در مقسط عمان، عازم این کشور شد.
به گزارش صبح مشهد، محمدعلی امیرفخریان اظهارداشت: این هیات از ۸ تا ۱۱ بهمن ماه سال جاری با هدف افتتاح مرکز عرضه تولیدات کشور و معرفی محصولات تولیدکنندگان ایرانی جهت توسعه روابط و افزایش حجم صادرات غیرنفتی و ارتقاء سطح مبادلات تجاری به این کشور اعزام شد.
وی با اشاره به اینکه حجم صادرات ایران با رشد قابل ملاحظه ای از ۷۷ میلیون دلار در سال ۸۸ به ۵۳۲ میلیون دلار در سال ۹۵ افزایش یافته است، افزود: اقلام عمده صادرات ایران به عمان شامل قیر نفت، محصولات آهن یا فولاد،کاتود و یا قطعات کاتود از مس، هیدروکربن های حلقوی، روغن سبک، دام زنده، حلال و رقیق کننده های آلی، تخم مرغ نطفه دار، جوجه یکروزه گوشتی، شیشه های فلوت، کف پوش ها، سیمان سفید پرتلند، مخزن، منبع، بشکه، کاهو تازه و گوشت مرغ و خروس از نوع خانگی بوده است.
وی تصریح کرد: با افتتاح این مرکز، چشم انداز تجاری را در روابط تجاری بین دو کشور شاهد خواهیم بود و تولیدکنندگان استان، فرصت مناسبی برای عرضه کالا و خدمات خود در این کشور خواهند داشت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن