ورزشی

در اولین دوره رقابتهای کاتای بانوان کشور؛ بانوان جودوکار خراسان رضوی قهرمان کاتای ایران شدند

کد خبر : 14404

رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از کسب قهرمانی نمایندگان کاتای جودو استان در اولین دوره رقابتهای قهرمانی بانوان کشور در تهران خبرداد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی، حسین محمودی گفت: اولین دوره رقابتهای کاتا جودو بانوان کشور با حضور ۳۶کاتارو روز جمعه ۶ بهمن ماه در سالن ۵آذر استان تهران برگزار شد.
وی افزود: تیم کاتا بانوان خراسان رضوی که با ۴ شرکت کننده، برای اولین بار در ۲ فرم از ۵ فرم این رقابتها شرکت کرده بود موفق به کسب مقام قهرمانی کشور شد.
رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد:حمیده حسن پور و سمیه رفاهی بانوان جودوکار استان که در فرم کاتامه نوکاتا این رقابتها شرکت کرده بودند، بالاتر از نمایندگان تهران و همدان مدال طلای کاتای قهرمانی کشور را به ارمغان آوردند.
وی گفت: در فرم دشوار جونوکاتا نیز زینب دهستانی و فهیمه نیک بین از خراسان رضوی با برتری بر نمایندگان تهران و اصفهان به مقام اول کشور دست یافتند.
محمودی به اهمیت بخش کاتا در رشته ورزشی جودو، خاطر نشان کرد: عملکرد خوب کاتاروهای خراسان رضوی در اولین دوره رقابتهای قهرمانی کشور نشان است استعداد و توانمندی فنی بانوان استان در این بخش است و این نوید بخش روزهای درخشان و کسب موفقیتهای بیشتر دراین حوزه خواهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن