اخبار مهماستانیمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

دبیر بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی کشور در گفتگو با صبح مشهد خبر داد: ” همسفر تا بهشت ” از سوم بهمن ماه تا پایان سال جاری به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود

کد خبر : 14397

دبیر بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی کشور از برگزاری طرح ” همسفر تا بهشت ” به میزبانی مشهد مقدس خبر داد.

حجت‌الاسلام خادمی دبیر بیست و یکمین ازدواج دانشجویی کشور در حاشیه اولین  مراسم ازدواج_دانشجویی ۸۰۰ زوج دانشجو از سراسرکشور که با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب توسط حجت الاسلام نصیری، مسول نهادرهبری دانشگاه ازاد مشهد و  سخنرانی حجت الاسلام مرتضی اسدی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی برگزار شد، در گفتگو با صبح مشهد تصریح کرد: مراسم ازدواج دانشجویی در قالب بیست و یکمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی (همسفر تا بهشت) از سوم بهمن ماه تا پایان سال جاری به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از میان ۱۶ کاروان در نظر گرفته شده برای تشرف زوج‌های دانشجو برنامه‌ها برای ۵ کاروان اول به صورت ویژه خواهد بود.

دبیر بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی کشور گفت: طبق اعلام ستاد ازدواج دانشجویی کشور، شرکت‌کنندگان در این کاروان‌ها ضمن بهره‌مندی از هدایا و جوایز از مزایای ویژه همچون غذای متبرک‌ حضرت رضا(ع) بهره‌مند خواهند شد.

خادمی تصریح کرد: دانشجویان مزدوج واجد شرایط برای ثبت نام در این جشن می‌بایست به دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مراجعه کنند و در دانشگاه‌هایی که فاقد دفتر نمایندگی رهبری هستند، می‌توانند به رابط فرهنگی، امور دانشجویی یا دفتر نهاد رهبری استان مراجعه کنند.

شرایط حضور متقاضیان در مراسم ازدواج دانشجویی

وی اضافه کرد: همچنین حدود ۸ هزار زوج دانشجو که در مراسم سال گذشته ثبت نام کرده و موفق به تشرف نشده‌اند و ۳ هزار زوجی که سال گذشته ثبت نام کردند اما مدارکشان‌ مورد تایید نبود می‌توانند تا پایان بهمن ماه با ارائه مدارک خود به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و انتخاب کاروان به این سفر مشرف شوند.

دبیر بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی کشور یادآور شد: زوج‌های دانشجویی که تا کنون موفق به ثبت نام نشده‌اند، تا ۳۰ بهمن ماه فرصت دارند تا به مراجعه به سایت مربوطه مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

خادمی در پایان از حمایت های آستان قدس رضوی تشکر نمود و خاطر نشان ساخت: تمامی هزینه های این طرح از محل اعتبارات مقام معظم رهبری و عنایت ویژه معظم له انجام می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن