اخبار مهماقتصادی

۱۲۱ کشاورز نمونه خراسان رضوی انتخاب شدند

کد خبر : 14184

مدیر هماهنگى ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان از انتخاب ۱۲۱ کشاورز نمونه خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، محمد رضا قدسی با اشاره به تعداد پرونده های معرفی شده به کمیته استانی افزود: معرفی نمونه های کشاورزی ۱۰۳۰ مورد بوده که تا کنون ۱۰۱۸ مورد در زیر گروههای زراعت ، باغبانی ، دام وطیور ، منابع طبیعی ، شیلات و ترویج وتشکلها بوده که ۳۵ درصد رشد داشته است.

وی افزود: سال گذشته تعداد پرونده های ارسالی نمونه های کشاورزی خراسان رضوی به تهران برای انتخاب نمونه های کشوری ۸۵ مورد بوده که این استان رتبه اول تعداد پرونده ارسالی را به مرکز کسب نموده است
وی ادامه داد: خراسان رضوی طی ۳ سال گذشته رتبه اول تعداد نمونه های کشور ی را ( با فاصله زیادتر از سایر استانها )، داشته است.
محمد رضا قدسی بیان کرد: در سال ۹۴ تعداد ۹ نمونه ملی کشاورزی با فاصله ۶ ، در سال ۹۵ تعداد ۱۳ نمونه ملی با فاصله ۷ و در سال ۹۶ تعداد۱۷ نمونه ملی با فاصله ۱۰ مربوط به خراسان رضوی بوده است که نتیجه تلاشهای خوب همکاران ما در سطح دهستانها و مراکز جهاد کشاورزی و پهنه های تولیدی و اقدامات خوب تولید کنندگان و بهره برداران کشاورزی بوده است.
مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت : این استان در زمینه طرح نظام نوین ترویج و پهنه های کشاورزی ، رتبه اول کشوری را در سال ۹۵ کسب نمود که در اردیبهشت ماه گذشته و در همین رابطه، موفق به دریافت لوح تقدیر از دست مقام عالی وزارت گردید.
محمد رضا قدسی تعدا د منتخبین نهایی نمونه های کشاورزی خراسان رضوی را در سال جاری ۱۲۱ نفر اعلام کرد

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن