اسلاید شواقتصادیستون اصلی

توافق پدیده شاندیز و شرکت پُست برای خدمات سهامداری اجرایی می‌شود

کد خبر : 14096

مدیر عامل گروه شرکتهای سرمایه گذاری پدیده شاندیز امروز در حاشیه دیدار با مدیرکل پُست خراسان رضوی و در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: در جهت تسهیل کار و تکریم سهامداران برای دریافت خدمات سهامداری قرارداد همکاری با شرکت پُست کشور امضاء کرده‌ایم و امروز برای اجرایی کردن آن جلسه ای با مدیران پُست استان داشتیم.

به گزارش صبح مشهد به نقل از کانال اطلاع رسانی اخبار پدیده، دکتر ابوالفضل انتظاری افزود : خوشبختانه شرکت پُست زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده‌اند، نیروهای مورد نیاز سازماندهی شده و سامانه سناپ به طور آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته است. بنابراین از ۱۵ دی ماه ۱۳۹۶ به تدریج و بطور رسمی در شهرستان های منتخب، کار خدمات سهامداری را از طریق شبکه پُست انجام خواهیم داد.

مدیر عامل گروه شرکتهای پدیده در خصوص مراجعه سهامداران به پُست گفت : ابتدا کار را از مجموعه ساختمان مرکزی پُست خراسان رضوی آغاز می کنیم و در مرحله بعدی پُست صدف مشهد مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و به تدریج در شهرهای بزرگ خدمات سهامداری را از طریق پُست توسعه می‌دهیم.

دکتر ابوالفضل انتظاری در مورد خدماتی که در قالب همکاری با شرکت پُست انجام خواهد شد، گفت: در قالب این همکاری خدمات سهامداری همچون اطلاع از آخرین وضعیت سهام افراد، نقل و انتقال هایی که صورت گرفته است، گواهی سهام، دریافت وکالت های تشکیل مجمع عمومی و … ارائه می شود که در هر مورد از سوی روابط عمومی گروه شرکتهای پدیده و سامانه ارسال پیامک، اطلاع رسانی لازم به سهامداران انجام خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن