اسلاید شواقتصادیستون اصلی

با حضور وزیر صنعت،معدن وتجارت دو واحد تولیدی صنعتی در شهرک صنعتی چناران افتتاح شد

کد خبر : 14029

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در روز چهارشنبه مورخه ۹۶٫۱٫۶دکتر محمد شریعتمداری وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، با حضور در شهرک صنعتی چناران از دو طرح صنعتی بازدید و در آئین بهره برداری آنها نیز حضور یافت.
به گزارش صبح مشهد، راضیه علیرضایی اظهارداشت: با حضور دکتر شریعتمداری وزیر صنعت ، معدن و تجارت در این شهرک صنعتی، واحد شرکت حوله یاس سپید مشهد تولیدکننده انواع پارچه حوله ای تاری پودی ، روتختی آماده (حوله ای )، حوله ساده (انواع حوله های ابعادی و استخری)، حوله لباسی و دستمال حوله ای با ظرفیت ۷ میلیون متر مربع در سال مورد بازدید و افتتاح قرار گرفت.
وی با ببیان اینکه ساخت این کارخانه در سال ۹۵ آغاز شد و امروز شاهد بهره برداری از آن به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه های تولید حوله در کشور هستیم، افزود: واحد تولیدی حوله یاس سپید مشهد با سرمایه گذاری ارزی۶٫۸میلیون یورو و۲۵۰میلیارد ریالی و در مجموع ۴۸۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی  مستقیم برای ۲۰۰ نفر ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: همچنین شرکت لوله و پروفیل توس همگام ثمین تولید کننده لوله فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی با درز جوش با ظرفیت ۳۱۵۰۰تن در سال با کاربرد تاسیسات آبرسانی و لوله های جدار چاه های کشاورزی با سرمایه گذاری۱۴۶ میلیارد و با اشتغالزایی مستقیم برای ۲۷ نفر افتتاح شد.
شهرک صنعتی چناران با ۱۹۳ واحد تولیدی بهره برداری شده در حاشیه باند جنوبی کنارگذر راه مشهد – چناران ، در شهرستان چناران و ۳۵کیلومتری غرب شهر مشهد مقدس قرار دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن