اسلاید شواقتصادیستون اصلی

بازار گردان های سهام پدیده آغاز به کار می کنند

کد خبر : 13969

اشخاص حقیقی بازارگردان سهام پدیده از شنبه آینده به طور رسمی و آزمایشی کار خود را در مجموعه دفتر خدمات سهام داری پدیده شاندیز آغاز می‌کنند. 

به گزارش صبح مشهد به نقل از کانال تلگرامی شرکت پدیده پیام شیبانی مدیر حوزه مدیرعامل گروه شرکت های پدیده ضمن اعلام این خبر گفت: متعاقب جلسات مختلفی که با افراد دارای تجربه بازرگانی و سهام گردانی انجام شد، افرادی انتخاب شده اند که مدیریت شده و بر اساس ضوابط و فرایندهای قانونی، به بازارگردانی سهام پدیده اقدام خواهند کرد و به تدریج کار خود را توسعه می‌دهند.

مدیریت فرهنگی و گردشگری در گروه شرکتهای پدیده شاندیز شروع به فعالیت کرد

همچنین در خبری دیگر، الهه قلی زاده به عنوان مدیر فرهنگی و توسعه گردشگری گروه شرکتهای پدیده شاندیز ازسوی دکتر ابوالفضل انتظاری مدیرعامل گروه شرکتهای سرمایه گذاری پدیده شاندیز منصوب شد.

از رسالت های اصلی شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز فعالیت‌های فرهنگی، هنری و توسعه گردشگری است . در راستای این رسالت مدیریت فرهنگی و توسعه گردشگری از امروز ۴ دی ماه ۱۳۹۶ فعالیت خود را در مجموعه اداری سایت پدیده شاندیز آغاز نمود.این مدیریت وظیفه دارد که فعالیت های فرهنگی و توسعه گردشگری و اجرای برنامه های هنری و جشنواره ها را برنامه‌ریزی، طراحی و اجرا نماید.طبیعی است به واسطه اجرای مراسمات و اجرای برنامه های متنوع هنری ، فرهنگی و گردشگری پاخور های ویژه ای برای پروژه ایجاد ایجاد می شود و جاذبه های بیشتری برای جذب مجموعه ی زیادتری از اقشار و طبقات مردم به پروژه و ایجاد ارزش افزوده فراهم می گردد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن