استانیاسلاید شوستون اصلیورزشی

بیلیارد ورزش فکری و دارای ظرفیت جهانی/ رسانه ها فرهنگ سازی کنند

کد خبر : 13951

بیلیارد ورزش فکری و دارای ظرفیت جهانی است و رسانه ها برای معرفی این حرفه ورزشی فعالانه تر عمل نمایند.

به گزارش صبح مشهد، رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی، ظهر یکشنبه در نشست  خبری با اصحاب رسانه که در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات باشگاه‌های بولینگ و بیلیارد بزرگترین مشکل هیات در ابتدای شروع فعالیت من بود زیرا مصوبه شورای شهر باشگاه ها را به فعالیت های زیر زمینی سوق داده بود که از نظارت و کنترل ما خارج بودند، اما امروز کم کم شاهد هستیم که باشگاه‌ها به سمت فعالیت حرفه‌ای و قانونی حرکت می‌کنند و محیط سالمی برای ورزشکاران و علاقه مندان به این رشته فراهم شده است.

علیرضا دوانلو افزود: خوشبختانه با تعاملاتی که انجام شد این مصوبه اجرایی نشد و باشگاه به صورت کاملا قانونی و تحت نظارت هیات و مراجع  قانونی در حال فعالیت هستند . تا پایان امسال وضعیت باشگاه ها ساماندهی کامل خواهد شد .جامعه با این رشته ورزشی آشنایی کامل ندارد و یا به شکل درستی با تاثیرات آن اشنا نیست و ما تلاش داریم تا به نحوی شایسته این رشته ورزشی را مانند سایر رشته در جامعه ترویج کنیم.

دوانلو تصریح کرد: بیلیارد ورزشی فکری و سنگین است که افراد مستعد و تیزهوشی در آن فعالیت دارند و مدال قهرمانی کسب می کنند لذا خانواده‌ها اگر شناخت کاملی از این رشته داشته باشند می‌توانند برای پرورش استعداد فرزندان خود اقدام کنند.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی ادامه داد: اعتقاد دارم ظرفیت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی جهانی است. ما داوران و ورزشکاران فوق العاده ای در استان داریم که در ادامه مسیر با برگزاری دوره ها و اردوها به مرز آمادگی خواهند رسید.کمیته شهرستان ها باید فعالیت و تلاش بیشتری داشته باشد اما ما هنوز در شهرستان ها حضور و فعالیت خاصی نداریم.در حوزه بانوان ضعف جدی و زیرساختی داشتیم و این مسئله مطالبه مستقیم فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از ما بود که در این راستا فعالیت‌هایی با هدف آموزش مربیان و ورزشکاران برگزار شد و در حال حاضر ۳۰ بانو از هیات در حال فعالیت در زمینه برگزاری مسابقات، دوره های داوری و مربیگری هستند.

وی خاطرنشان کرد: نیشابور، سبزوار و تربت حیدریه برترین شهرستان‌های ما هستند اما برای هر ۲۸ شهرستان برنامه داریم .باشگاه ویژه بانوان تا کنون در استان نداشته ایم و طبق مقررات وزارت ورزش و جوانان باید نوع کاربری باشگاه ها مشخص شود.با ارسال نامه ای به مدیرکل ورزش و جوانان ارسال شده تا با مساعدت ایشان امکان اختصاص برخی از ساعت باشگاه ها به بانوان فراهم شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن